tja, khad uitgebreid met die vent uit de smartshop zitte praten, en hij zij dat je gewn 1/6 deel kon doen :wink:
DUs nu weet k niet egt wat k het beste kan doen, want heb eigenlijk weinig zin om eerst een minihijsje te neme, ik denk dat k gewn 1/10 eerst doe, maar wel gewn grote hijs enso :wink: