Recente inhoud door Groenekruis

  1. G

    Wat luister je nu?

    http://www.radiohollandio.nl
  2. G

    Niet kunnen plassen tijdens gebruik van XTC!

    op jou heb ik dus moeten wachten (A), er stond zon gast heletijd rond te kijken en te lachen naar mensen:p , ik space um te hard dat ik niet in de gate had dat ik lang moest wachte, kwam er pas achter toen mijn vriendin maar even ging kijken waar ik bleef, ma als ik pille op heb is het niet...
  3. G

    Welke drugs gebruik jij op dit moment?

    & alchol
  4. G

    onzin praten door xtc?

    meestal gaat men vriendin niet meer mee na feesten als ik onder X sta, hahahah wil ik niet hebben voor ik het weer verneuk zou ik ma zegge hahahaha
  5. G

    Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

    Ik geef je groot gelijk, alles un keer te laten testen, maar ik zou tog eerder mijn eigen shit laten testen, die ik wil gaan gebruiken, en niet zomaar iets wat ik niet vn plan ben om te doen..
  6. G

    2C-I

    hb er veel over gehoort maar nog niet gedaan, ben benieuwt ik hou dit topic in de gaten grtzz Groene
  7. G

    speed en 16 halve liters bier

    Gooi je reporten maar online,
  8. G

    Net 30 hoestcapsules DXM ingenomen

    Ze heeft best wel negathiefe berichten gehad, dus ik snap wel dat ze het trip report niet afmaakt, alhoewel we daar zekker benieuwt naar zijn:D en alle Kretiek hier boven is niet kwaad bedoelt maar alleen maar bezorgt ... denk ik,, teminste van mij kant wel
  9. G

    Geplande trip (met overnachting) in de bunkers

    waarom horen we niks meer van hem???
  10. G

    Onrustigheid tijdens opkomst

    Wat jy zegt, hebben wij ook in de vrienden groep, is Best raar, dus ja ik herken het wel, we nemen het tegelijk in, ( niet egt zo van 1,2,3 JA maar ong,.:P hahaha ) en dn als de eerste begint op te komen, dus de eerst man begint te spacen Gaat die gene zitten, zo zien we van ja die voelt um al...
  11. G

    onzin praten door xtc?

    ik zelf word er altijd heel open van, ik spree dn ook altijd de waarheid, als je mij dn wat vraagt zeg ik daar altijd eerlijk antwoord op. Hmmm zo liepen mijn relaties dus egt af..... hahah
  12. G

    35-plussers

    nou mijn vader is al 48 en hij gaat af en toe met mij mee stappen, is best gezellig hoor, een discotheekje op zoeken, met oude vrienden van mijn vader ( die zelf ook alelemaal gebruiken ) ik vindt het zelf niet eens zo raar hoor.. kijk ma is bij carnaval hoeveel oude lulle allemaal staan te...
  13. G

    Wappen met XTC

    ik heb 1x un q gehad , en toen gingen we , woowww da was egt zoooo goddelijk hahahahahah.
  14. G

    DXM (hoestcapsules)

    hahahah nou tuf nu lach ik er ook om hahah hij was zo droog dat ik er om moest lachen hahahaha
  15. G

    Waar verstop jij je drugs?

    waarom verstop je je condooms.. mijn ouders zoude het alleen maar fijn vin den a\ls ze condooms zien ligge.. oke ze zulle wel ff raar kijke matog ;p
Bovenaan