Recente inhoud door HijenZij2010

  1. H

    Welke adhd'er of add'er snuift zijn Ritalin ???

    Degeen die het etiketje heeft met adhd of add en of andere aanverwante stoornissen en hierbij Methylfenidaathydrochloride (Ritalin) moeten gebruiken. 1. Hoe gebruik jij het en hoe ga jij ermee om ? 2. Neem jij ze oraal ? of werkt het beter als je het verstampt en opsnuift? Onze ervaring is dat...
  2. H

    Ritalin is pure speed

    3,5 ritalinpilletjes is half grammetje, ja en die droge mond :P flesje water bij de hand en niks aan het handje :wave:
  3. H

    Ritalin is pure speed

    Mijn vriend en ik hij met adhd en ik add hebben standaard ritalin (Methylfenidaathydrochloride 10 PCH. Voor het eerst hebben wij het gisteren een keer gesnoven :D onze ervaring is dat het wel veel relaxter :rock: werkt dan wanneer we het oraal moeten nemen. Ook hebben we oxazepam erbij genomen...
Bovenaan