Ik heb sinds kort een vaporizer, de "Vapir ONE Digital Air"
Zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben, en mischien tips hoe het best wiet te vaporizen? (temp en stand van de blower, L, M, of H)
Ik heb er ook balonnen bij, maar dat werkt volgens mij niet zo goed, iemand hier ervaring mee...