Recente inhoud door Laurens-NMGN

  1. L

    Wat is jouw favo stijl?

    TEKNOOOO!!! MET EEN DIKKE VETTE K :love:
  2. L

    DextroAmfetamine?

    Een maat van me had het laatst gedaan. Hij zei er het volgende over, hij vond het enigzins vergelijkbaar met pep maar toch wel een stukkie anders.
  3. L

    Bullit

    Het kan wel. Eerst ff goed laten drogen.
  4. L

    chrystal meth! trip?

    Tip neem nooit drugs aan van mensen die je niet kent daarmee voorkom je situaties als deze.
  5. L

    Weekend is weer begonnen. Wat staat er op het progamma?

    wat gaat er gebeuren voor jou dit weekend? Ga je naar een feestje? of welke drug ga je dit weekend weer in je bloedbanen opnemen? zet het hier neer. :D :stoned: :love:
  6. L

    Hoeveel Keer Per Dag/week Blowen ( Smoorén ) Julie ?

    blowen ongeveer 3 gram hasj per dag ben reeds gestopt met wiet roken raakte na 2 jaar echt psychotisch van die shit.
  7. L

    1 Gram binnen vijf uur!!!!!

    Ik doe niet heel vaak coke maar me grammetje is er meestal in 3 uur doorheen.
  8. L

    Wat vind jij nou de beste drug? Rangschik ze!

    Re: Wat vind ik nou de beste drug?Rangschikke alle drugs die je -XTC -Amfetamine -Ketamine -Coke -GHB -2CB -Wiet/Hasj -alcohol -paddo's/Truffels
  9. L

    Overdosis of niet ?

    beter gebruik je geen drugs meer.
  10. L

    welke drugs kan je roken?

    Het kan van alles zijn ik noem een paar dingen op. -Basecoke (cocaine in rookbare vorm) -Crystal meth (methamfetamine) erg verslavend en zeer gevaarlijk. -DMT (gemaakt van een plant en veroorzaakt hallicunaties maar effect is na 10 min. voorbij dus lijkt me onwaarschijnlijk) -salvia maar dat...
Bovenaan