Recente inhoud door Lionwelp

  1. L

    De coffeeshop terneuzen

    Woorden schieten tekort voor deze hypocriete instelling van het OM imo... Eerlijk gezegd zou ik in die mensen hun schoenen staan (de Miami) zou ik ook 2x nadenken alvorens weer te openen, want zoals geschreven, zie dat ze 1 gram teveel vinden bij een nieuwe razia, kunnen ze gaan brommen...
  2. L

    De coffeeshop terneuzen

    het kan zijn dat ik het misinterpreteer hoor :smoke: Maar de vorige berichtjes maakte ik uit (voor mezelf) dat het met een 'beperkte oplage' gebeurd momenteel ofzo. Kan mis zijn natuurlijk :oops: *klein editje* ; berichtje 102 van ZIO9 staat geschreven dat ze nu woensdag weer open zouden...
  3. L

    De coffeeshop terneuzen

    Zo te lezen blijkt het wel erom te gaan dat je er vroeg bij moet zijn omdat op = op... :x Zijn de openingsuren ook verandert of zijn ze nog steeds vanaf 9:00 's ochtends open ? Dank bij voorbaat :D
  4. L

    De coffeeshop terneuzen

    Enorm sympathiek dat je dit doet, heel erg bedankt :mrgreen:
Bovenaan