Woorden schieten tekort voor deze hypocriete instelling van het OM imo...
Eerlijk gezegd zou ik in die mensen hun schoenen staan (de Miami) zou ik ook 2x nadenken alvorens weer te openen, want zoals geschreven, zie dat ze 1 gram teveel vinden bij een nieuwe razia, kunnen ze gaan brommen...