Een paar jaar geleden had ik gehoord dat je die sliertjes die aan de binnenkant van de bananenschil zitten, moet drogen en dan oproken.
Ikke die sliertjes op de vensterbank gelegd, laten drogen. Maar ze gingen er nogal ranzig uitzien en dus heb ik ze maar weggegooid..
Volgens mij is er...