ik heb speed nog maar 1x geprobeerd en ik kreeg het er ook vet koud van en kippenvel enz, maar niet klappertanden en ik kon ook gewoon goed slapen werd ook niet actief, mijn lichaamstemp was toen gemeten 35,3 terwijl ik gewoon binnen onder de dekens zat... was dit wel speed of reageert iedereen...