Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben zo'n 3 jaar verslaafd geweest aan ghb. Moest elke 2 uur gebruiken en top dosis was 9ml.
niet trots op maar toch. Intussen ruim 5 jaar clean, wel trots op.
Nou vroeg ik me af of er meer mensen zijn die langere tijd verslaafd zijn geweest, en nu clean zijn.
Dit omdat ik wel nieuwsgierig...
bij de iriszorg in arnhem (groningensingel) deden ze het wel
je krijgt gewoon medicinale ghb wat hun apotheek zelf maakt
en dat bouw je dan per dag beetje bij beetje af
en je begint op de dosis dat je thuis ook zat, al is dat om de 2 uur
gaat ook heel de nacht door, ze komen het dan gewoon naar...
als ik naar buiten ga "verstop" ik de ghb in een yogi fles en daar zitten dan een aantal dosissen in
als ik weer moet nemen neem ik gewoon een paar slokjes tot een bepaald denkbeeldig streepje
en heb ik mijn dosis weer binnen
hooguit een beetje opvallend op een plek waar je normaal drankjes koopt :P
nooit echt klaargekomen in mijn slaap
wel bijna elke keer en dan wordt ik wakker op het hoogtepunt
dan heb je echt zoiets van: typisch... :( kutzooi :(
ik heb tijdens mijn afkick van de ghb ook baclofen gekregen en ik moet zeggen dat dit wel goed hielp
ik kickte af op alleen medische ghb in het begin maar dat ging niet goed het was nog veel te zwaar
toen ik heb ik er baclofen bij gekregen en dat was erg fijn
dit was in arnhem bij de detox van...
geloof me zo'n "therapeutische dosis" dat werkt niet
in het begin wel
maar dan heb je steeds meer nodig tot je op een gegeven moment er bijna niks meer van voelt
en de volgende halte een afkick kliniek is
wat kut voor je dat het zo is gegaan
je kunt op deze site kijken http://www.na-holland.nl/NANL-start.htm
onder het kopje bijeenkomsten vind je een overzicht
ik heb er zelf geen ervaring mee
maar veel suc6
ik heb tot nu toe nog maar in 1 kliniek gezeten (nu hopen dat het niet vaker hoeft)
dat was in arnhem van de iriszorg
en ik heb daar een hele goede ervaring mee
ik zat er voor de ghb en kon (gelukkig) met ghb zelf afkicken
met nog ondersteunende medicatie erbij
ik zat er alleen voor puur...
ghb is inderdaad geen lachertje om van af te kicken
ben blij dat je het wel is gelukt
hou het vol zou ik zeggen
en het was een goede keuze om naar een kliniek te gaan
want het kan levensgevaarlijk zijn cold turkey
ben er zelf al 2 maanden van af :D
ik ben zelf sinds gister uit de afkickkliniek in arnhem weg
ook voor de ghb
ik mocht gelukkig met de medicinale ghb afkicken
ondanks dat was het toch moeilijk en kreeg ik er baclofen bij (is een aanrader)
en zo nodig haldol (antipsychotica) en oxazepam (kalmerend)
als ik zo terug kijk is alles...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.