Recente inhoud door oBaixhinho

  1. O

    Hawaiiaanse paddo's

    In de mei, dit jaar, zaten ik een een paar vrienden tijdens een atlantistrip ook buiten, het was vrij koud rond de 10 graden denk ik zo. Buiten dacht ik niet eens aan de mogelijke kou we liepen massaal gewoon in t-shirt, met misschien hier en daar vest. Toen de trip was uitgewerkt, kwam ik thuis...
Bovenaan