Recente inhoud door pioneer

  1. P

    Gepakt op een festival met 2 xtc pillen en 0.5g wiet.Wat nu?

    Re: Gepakt op een festival met 2 xtc pillen en 0.5g wiet.Wat Wss was het idd de afkick :p En ja het was uw eerste keer en al direct een volledige bol terwijl je al gezopen en gesmoord had, dan kan ik geloven dat het intens was en ge niet veel meer weet ;) succes nog
  2. P

    Gepakt op een festival met 2 xtc pillen en 0.5g wiet.Wat nu?

    Re: Gepakt op een festival met 2 xtc pillen en 0.5g wiet.Wat Dit weet ik uit eigen ervaring en gezien bij mensen rondom mij die ik ken.
  3. P

    Gepakt op een festival met 2 xtc pillen en 0.5g wiet.Wat nu?

    Re: Gepakt op een festival met 2 xtc pillen en 0.5g wiet.Wat Eerlijk gezegd denk ik dat je hier niks van zult horen. Het was op een festival en ik denk niet dat je de enige zult zijn die ze gepakt hebben. Denk dat ze zich eerder met de grotere vissen gaan bezighouden. Als er toch een brief...
  4. P

    Gepakt op een festival met 2 xtc pillen en 0.5g wiet.Wat nu?

    Re: Gepakt op een festival met 2 xtc pillen en 0.5g wiet.Wat Als je meerderjarig bent dan zullen je ouders hier normaal niets van te weten komen, tenzij je gepakt bent als dealer en je nog bij je ouders woont. MOEST je er iets van horen dan zal dit in een brief naar jou gericht zijn, allicht...
Bovenaan