Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Re: Gepakt op een festival met 2 xtc pillen en 0.5g wiet.Wat
Wss was het idd de afkick :p
En ja het was uw eerste keer en al direct een volledige bol terwijl je al gezopen en gesmoord had, dan kan ik geloven dat het intens was en ge niet veel meer weet ;)
succes nog
Re: Gepakt op een festival met 2 xtc pillen en 0.5g wiet.Wat
Eerlijk gezegd denk ik dat je hier niks van zult horen. Het was op een festival en ik denk niet dat je de enige zult zijn die ze gepakt hebben. Denk dat ze zich eerder met de grotere vissen gaan bezighouden. Als er toch een brief...
Re: Gepakt op een festival met 2 xtc pillen en 0.5g wiet.Wat
Als je meerderjarig bent dan zullen je ouders hier normaal niets van te weten komen, tenzij je gepakt bent als dealer en je nog bij je ouders woont. MOEST je er iets van horen dan zal dit in een brief naar jou gericht zijn, allicht...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.