Lsd overheerst ten alle tijden,ik zuip er ook vaak bij al voel je weinig van de booze,je wordt iig niet dronken maar als je overdrijft kan je er wel door gaan nekken=kotsen maar das logisch.Ik neem meestal een paar whisky colas voordat ik 3 hits tegelijk neem,dan komt de trip daar lekker...