Ja precies, klinkt ook wel logisch! Zaterdag is het zo ver, dus ben benieuwd. Er staat nog niks vast, maar de kans is groot dat ze eerst xtc gaat doen, en als die inslaat de pep er achteraan. Ik laat weten hoe het d'r is bevallen. Thanks voor de info en tips mensen!