Beste DF'ers,
Ik ben nog jong op het gebied van xtc en een bekende van me heeft mij een dubbele aangeboden, is dit gewoon een pil die 2x zo sterk is?
ik doe dit voor de eerste keer, is het dan verstandig om gelijk een dubbele te nemen, of kan simpelweg doormidden breken ook de oplossing zijn...