Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit stofje weten te bemachtigen, als is er weinig over bekend.
Officiele naam: alpha-Pyrrolidinopentiophenone. Ook wel bekend als PV8.
Het is een afgeleide van pyrovalerone en de effecten zijn vergelijkbaar met die van MDPV.
Dosis is extreem laag; tussen de 10-15 mg.
Iemand bekend hier mee?
(Gebaseerd op mijn eigen ervaringen, en die van anderen. Ik heb 2 jaar lang bijna ieder weekend 4-FMP gebruikt.. Andere info is van PubMed en Erowid. Ik dacht dat er nog geen 4-fmp topic was zoals deze, anders hoor ik het graag. Aanvullingen zijn welkom en nodig :oops: )
4-FMP, ook wel 4-FA of...
Ik heb een paar dagen geleden wat coke gesnoven, 2 lijntjes en ik ben heel wat meer gewend. Ik had met deze coke geen ervaring maar het voelde meteen een beetje apart. M'n neus was wel verdoofd maar geen echte coke-effecten zoals ik die gewend was.
Jammer maar enfin, een uurtje of 3-4 later wil...
Hoi,
Ik ben een meisje van 18, ik heb nu al een aantal keer XTC gebruikt, het gevoel blijft echter zo goed als de eerste keer. Komt er een moment dat dat minder word? En kun je dat echt voorkomen door het maar een paar keer per jaar te doen?
:)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.