Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Oke, het zit zo:
Ik ga zo naar italie met de auto. We gaan met een gezin dus niet een auto om te controleren.
Wat zijn de straffen als je wiet mee hebt voor persoonlijk gebruik (ga uit van een kleine gram)?
Hoe groot is de kans dat ze je pakken? Omdat de hele europese unie open grenzen heeft...
Ik ga straks dus eventjes blowen. Ik heb net mezelf geleerd hoe te draaien en heb nu Vloei, tip, tabak en wiet. Maar ik heb geen grinder en ik krijg in een top.
Het probleem is ik weet niet hoe je moet crunchen met je handen :(
Ik heb het forum al doorzocht maar niets gevonden. Wie weet het?
Even van tevoren :Ik snap dat mensen bij deze vraag gaan klagen dat ik eerst had moeten zoeken maar ik vindt dat dat niet zo is omdat dit iets persoonlijks is en het van persoon op persoon kan verschillen.
Eerst wat informatie over mezelf misschien helpt dat erbij; Ik ben 15 jaar oud niet echt...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.