Zoekresultaten

  1. J

    Isolement door drugs

    Hallo mensen, Ik heb redelijk wat drugs gebruikt en ben een beetje in een isolement terecht gekomen ik kan slecht contact leggen met andere mensen en bij het uitgaat ga ik ook niet snel naar meiden toe en praatjes maken met de andere mensen ik zou dit best wel weer terug willen doen maar hoe het...
  2. J

    Gestopt Met Speed

    Hallo Ik ben sinds 2 jaar gestopt met speed te gebruiken en nu lijkt het net of ik ooit iets binnen heb gehad waarbij ik langzaam dood ga want ik voel echt overal soort van steken en een soort druk op me borst en het word steeds erger maar de dokter zegt van ja alles is oke maar het is niet...
Bovenaan