Kan ik best een halve pil nemen, of ineens een hele ?
ik heb tot hier toe alleen nog maar per halfjes genomen, nooit een hele. Altijd begonnen met een half, en zo altijd nog een paar halfjes er bij.
Mijn vorige keer dat ik gebruikte , zat er fockin' pma in de pillen, kotspillen dus. ben...