een kameraad en ik hebben een tijdje geleden witte hartjes geprobeerd.
na een half uur kreeg ik een heel erg slecht gevoel , en we waren op een feest , waar ik het harstikke benauwd kreeg , kotsneigingen , maar er kwam niks uit , myn kameraad had het ook.
harstikke warm , en dan weer koud...