hoi ik vroeg me af....wat is een zware gebruiker? en zijn jullie dat zelf?
ik ben (nog) wel een zware gebruiker, vind ik zelf. ik blow dagelijks, maar zit in therapie om daar vanaf te komen.
verder heb ik een aantal dingen uitgeprobeerd (paddo's, GHB, coke, herbals) maar dat vond ik niet...