Zoekresultaten

  1. H

    groot nieuws

    hallo iedereen. ik ben een tijdje niet geweest, maar ik wil jullie ff melden dat ik al 3 weken gestopt ben met blowen. dat is toch een hele prestatie voor een hardcore roker als ik. ik moet zeggen dat ik het wel heel moeilijk heb gehad. de 1e week ben ik bij mijn ouders wezen logeren zodat...
  2. H

    zware gebruiker?

    hoi ik vroeg me af....wat is een zware gebruiker? en zijn jullie dat zelf? ik ben (nog) wel een zware gebruiker, vind ik zelf. ik blow dagelijks, maar zit in therapie om daar vanaf te komen. verder heb ik een aantal dingen uitgeprobeerd (paddo's, GHB, coke, herbals) maar dat vond ik niet...
  3. H

    vloeibare xtc???

    hoi ik ben nieuw hier en ik heb een vraag. waarom wordt GHB vloeibare XTC genoemd? ik heb het beide weleens gebruikt, maar vind het niet hetzelfde effect hebben.
Bovenaan