Zoekresultaten

  1. H

    Hopelooooos

    Hallo mensenn Dit is misschien dom verhaal en hoor hier misschien helemaal nie maar ja Ik Gebruik vanaf me 14e coke Heb het 2 jaar zowat elke dag gedaan. Daarna een periode iets minder maar toch wel veel. Vorig jaar heb ik 2 keer in een afkickkliniek gezeten. Ben 1 keer weggestuurt en...
  2. H

    Ik weet et nie meer :-(

    Hallow mensjes Ik ben hier nog nooit eerder geweest en ik weet ook nie of mn verhaal hier wel thuis hoort maar goed. Ik gebruik vanaf me 13e coke en wiet. Ik ben van 3 scholen afgetrapt en sinds kort van de laatste. De reden hiervoor was me gebruik. Ik zat ook op speciaal onderwijs en...
Bovenaan