Zo even op de laptop ingelogd, anders kan ik niet fatsoenlijk linkjes plaatsen.
Ik heb de app gedownload. Ben wel benieuwd naar die Schotse teacher, hoe heet hij? 😄
Andrew Johnson (
browser link)
Ik heb zelf heel vaak
deze slaapmeditatie (
browser link) van hem gebruikt. Is mijn go-to geleide meditatie als ik niet kan slapen. Maar hij heeft ook meer content o.a. ook voor angsten of juist om energie te krijgen overdag.
Ahw, dankjewel liefie! Hoe is het eigenlijk met jou? Ik herinner me jouw topic nog over de disso's.
Geen probleem! Help me even met welk topic je bedoelt. Heb volgens mij wel meer gepost over disso's.
Maar het gaat op het moment goed met mij. Afgelopen jaar was heftig... mijn verslaving liep compleet uit de hand toen ik pyro's begon te spuiten. Ben toen in één maand (juni) zó hard achteruit gegaan. En dat terwijl ik al sinds 5 januari vorig jaar bezig ben m'n verslaving te overwinnen.
Maar sinds ik in september/oktober in Zuid-Afrika ben geweest, gaat het stukken beter.
Heb daarna 3 korte terugvallen gehad, elk ik een patroon van twee weken na elkaar. Maar als ik eenmaal (uppers) begin te gebruiken, beginnen na 3 uurtjes mijn psychotische klachten meteen op te spelen. Daarnaast staat er veel op het spel om te verliezen als ik weer ga gebruiken. Dit alles heeft me nu toch wel laten inzien dat drugs er voor mij niet meer in zit helaas (ik heb dit vaker gezegd, dus doe dit met enige voorzichtigheid).
Maar ik ben nu weer 36 dagen clean, bezig de relatie met m'n moeder te herstellen en volg (als aanvulling op zuid afrika) nog een intensief ambulant traject van 12 weken. Gaat wel lekker dus, ik kan weer plezier beleven en überhaupt voelen. Leef niet constant in angst en spanning door alle leugens en psychoses. En zoveel rust in m'n hoofd. Wat dat betreft was leven in de obsessie van gebruik echt een gevangenis in m'n eigen hoofd.
Ik heb zomaar eens het idee dat ik die ervaringen nog eens wat uitgebreider uit ga schrijven
EDIT: links aangepast zodat je ze kan openen in de app Insight Timer
EDIT2: okééééjjj dat leek niet te werken. toch maar weer de browser links toegevoegd