dit weekend met mijn kameraad ook de dynamite's dragon gegeten 20gr bakje van 20euro gehaald, allebij 10gram gegeten. (3uur van te voren niks gegeten)
na het innemen van de truffels kwam ongeveer 50minuten later het begin van de trip die ik niet had verwacht.
ik en mijn kameraad zaten buiten op een bank, en ik voelde mijn spieren slap worden en raar en mijn kameraad had hetzelfde gevoel en hij wou wat doen.
dus toen zijn we op de fiets naar zijn huis gefiets wat ongeveer 15minuten duurde. toen ik bij zijn huis kwam zag ik de bomen en lucht superfel gekleurd en mooi:P
eenmaal binnen in zijn huis gingen we southpark kijken en waren we al redelijk hard aan het trippen. ik kon nergens meer naar fatsoenljk kijken alles begon te trillen,en in 1x kwam alles in 1 KLAP!!, ik keek naar het houten plafond waar van die zwarte gaten(van takken) in zitten en ik zag in 1 een nieuw gat erbij komen waaruit een zwarte worm kwam die een ander gat inging. ik d8 wtf!! het hele plafond en muren waren aan het bewegen het het leek heel dichtbij allemaal. na 2,5uur ofzo hebben we een fles cola opgedronken + twix gegeten omdat het te hard ging
na 3,5uur was trip afgelopen maar waarschijnlijk door de cola+twix (zoet eten remt de trip af heb ik gelezen en het werkte)
achteraf vond ik jammer dat trip niet verder ging.