GHB binge van 5weken

verrekijker

Belezen gebruiker
Beste, na een 5tal weken stevige binge van GHB, Alcohol, Coke, MDMA & af en toe wat benzo’s is het tijd om ermee te kappen aangezien ik helemaal op ben.

Stand van zaken momenteel: 5ML GHB om de 4u dag en nacht en enkel en alleen nog G, met al de rest al volledig gestopt, alcohol & MDMA zijn nu 14 dagen geleden, coke & benzo’s ook 5 dagen.

Wat ik ter beschikking heb: XANAX bars 2mg, baclofen 10mg en Seroquel 5mg (alles op voorschrift)
Is er een optie om de G zeer snel af te bouwen met baclo en wat Xanax? Hoog gedoseerd voor een korte periode?
mijn partner is volledig op de hoogte en dit is de 4e keer of zo dat ik lichamelijk verslaafd ben aan de G, vorige keren altijd cold turkey gestopt.
Ik krijg nu pas echt hartkloppingen en trillingen etc een 5tal uren na mijn laatste dosis G.

Alle advies van harte welkom, bedankt allemaal!

Even een update: gisteren voor het slapen om 23h 5ML genomen en wou om 4 dan opnieuw bijnemen en uiteindelijk vrij gemakkelijk getrokken tot 5h en daar dan 5ML genomen.
6h later dus en zonder noemenswaardige verschijnselen. Om 10h weer 5ML en dan eens proberen om 7h zonder G te zitten.

Terug
Bovenaan