Iemand een oplossing om klaar te komen?

Pablo Rabanne

Bewuste gebruiker
Dag beste mensen,

ik zit samen met mijn vriendin aan de 3mmc. We zijn allebij best wel aan seks toe, maar ik weet dat ik wel hard kan worden, maar niet klaar kan komen, terwijl dit alles is wat ik wil.

heeft iemand tips and trics voor mij?

Alvast bedankt!
Pablo

(Sorry voor het persoonlijke onderwerp op de vroege ochtend, een jongen is geil laat

Combineren met ghb of inderdaad minder 3m, heel soms kan kamagra ook wel helpen iniedergeval dat heb ik persoonlijk maar combineren is altijd af te raden, heel klein beetje alcohol kan misschien ook helpen omdat je bloedvaten tijdelijk iets verwijden maar zelf ga ik heel slecht op alcohol en 3mmc en uiteindelijk maakt alcohol het nog lastiger omdat het eerst verwijd dan vernauwd en geen 1 van deze dingen helpt echt/met zekerheid, is vooral persoonlijke ervaring, alleen minder pakken (ietsje minder dan je reguliere dosis) of inderdaad grotere stimuli, minder vaak pakken kan ook helpen/langer wachten tot redose (mocht je dit doen) en anders gewoon accepteren dat het niet lukt en ervan genieten, nieuwe dingen proberen, mits je dat wil, soms kan de spanning helpen. Meestal lukt het wel een uurtje nadat 3m is uitgewerkt (neem ik aan?) Misschien helpt het dat aan te houden zodat je er niet teveel mee bezig bent en er dan pas op focused. Succes.

Terug
Bovenaan