needlefreak
Bewuste gebruiker
vlaemink zei:Ik heb op graspop gestemd, omdat de titel 'Saivy goes metal' is. Dan moet je niet naar werchter gaan, is maar weinig metal.
Dat is ook waar.

vlaemink zei:Ik heb op graspop gestemd, omdat de titel 'Saivy goes metal' is. Dan moet je niet naar werchter gaan, is maar weinig metal.

Die hebben eindelijk ook eens een fatsoenlijke line upMetaalKonijn zei:Psycho_Chrono zei:op graspop komen wel veel variaties van metal trouwens
Je zou je metal vrienden een plezier doen naar GMM te gaan![]()
.. en ook naar Wâldrock natuurlijk!![]()
needlefreak zei:Ik ga normaal voor de 1ste keer naar Dour dit jaar. 'k Zie het volledig zitten!
Geniet ervan. 