Tweede Kamerverkiezingen 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter ljuv
  • Startdatum Startdatum

Ga jij stemmen op 29 oktober 2025 voor de verkiezingen van de Tweede Kamer?

• Totaal aantal stemmers
    58
Hopelijk brengt AI de mogelijkheid om in de toekomst een "liefdevolle stem" uit te brengen.
Een stem niet uit eigenbelang, maar een gebalanceerde stem, die het meest werkbaar/vruchtbaar is voor ons allen.

Ik ben zeer kritisch voor AI, al dit lijkt dit een zeer mooi idee...

Maar zouden we dan misschien beter met al die politieke shit stoppen? :thinking:

De onderhandelingen in Den Haag tussen De Mos, Denk, VVD & CDA verlopen voorspoedig. Of deze bizarre samenstelling het ook 4 jaar zal uitzingen waag ik flink te betwijfelen.

Prinsjesdag staat voor de deur.
Evenals het inleveren van de begrotingen.

Wat denken jullie?
Gaat Jetten en zijn club het redden, of hebben we binnenkort nieuwe verkiezingen?

(ik denk dat laatste)
Ik hoop dat ze het gaan redden, want met wéér verkiezingen is niemand geholpen.

Prinsjesdag staat voor de deur.
Evenals het inleveren van de begrotingen.

Wat denken jullie?
Gaat Jetten en zijn club het redden, of hebben we binnenkort nieuwe verkiezingen?

(ik denk dat laatste)
Hoe spannender ze het nu maken, hoe groter het succes dat ze straks kunnen vieren😉

Ik denk dat ze het wel redden. Er hangt te veel vanaf voor alle partijen involved.

Zit blijkbaar muurvast die begrotingsgesprekken.
Of is dit politieke tactiek (@ljuv ? ) ........

Haha… Ze zijn aan het onderhandelen. En zoals met alle onderhandelingen, of dat nou in het zakenleven is of met je vrouw óf in de politiek, hebben alle betrokkenen een onderhandelingstactiek. Vanuit de politiek kennen we dat beeld niet zo goed, omdat in het geval van een meerderheidscoalitie de onderhandelingen achter gesloten deuren plaatsvinden.

Ik zit zelf niet dicht bij de gesprekken, dus of dit een tactiek is kan ik niet zomaar zeggen. Ik kan wel zeggen dat dit volgens mij een slimme onderhandelingstactiek is/was als je er éígenlijk al op uit was om uiteindelijk over links een akkoord te bereiken hehe.

Laatst bewerkt:
Ik kan wel zeggen dat dit volgens mij een slimme onderhandelingstactiek is/was als je er éígenlijk al op uit was om uiteindelijk over links een akkoord te bereiken hehe

Precies.
De druk wordt lekker opgevoerd lijkt het.

Ik zit zelf niet dicht bij de gesprekken, dus of dit een tactiek is kan ik niet zomaar zeggen

Oké, dan weten we dat je niet in de tweedekamer zit op DE tribune zit ;)

• Haha
Waarderingen: ljuv

Zou het echt zo lastig zijn om links of rechts te kiezen?
Je kunt als kabinet / heer Jetten toch niet iedereen te vriend houden?
Kom op, keuzes maken heren en dames!

• Like
Waarderingen: ljuv
Terug
Bovenaan