_shikantaza

Badass junkie
Tering is NEP niet heel potent spul? Dan is 2g niet niks nee
Klopt. Ik heb hele domme dingen gedaan. Coke was mijn favoriete middel maar ik had het gebruik niet meer in de hand. Dan bestelde ik RCs zodat ik kon zeggen dat ik geen Coke had gehad maar wel onder invloed kon zijn. De meeste spullen gebruikte ik dan ook als Coke. Te veel en te vaak doseren dus. Ik kan me de helse kater van 1g Erhylphenidate in een nacht ook nog goed herinneren 🤢.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Klopt. Ik heb hele domme dingen gedaan. Coke was mijn favoriete middel maar ik had het gebruik niet meer in de hand. Dan bestelde ik RCs zodat ik kon zeggen dat ik geen Coke had gehad maar wel onder invloed kon zijn. De meeste spullen gebruikte ik dan ook als Coke. Te veel en te vaak doseren dus. Ik kan me de helse kater van 1g Erhylphenidate in een nacht ook nog goed herinneren 🤢.

Herkenbaar.
Lang, vaak en veel coke gesnoven.
En gelijk welk ander middel die het neusje bevredigen kon werd makkelijk in gelijkaardige doseringen en regelmaat gebruikt. Mephedrone, 3-mmc, 2-mmc, pep,... gelukkig nooit in de buurt gekomen van NEP,...
Hou het al een lange tijd nuchter nu.

Dirkdirk

DF-koning
Noot:
Juist wel.dat soort, ik zeg: dat soort rc's wat vaatvernauwing veroorzaakt, dat neem ik dus nooit meer. Dit is beslist geen generaliseren!
Dat is de aanwijzing van een bepaalde groep rc's. Als ik zou generaliseren, dan zou ik zeggen: a l l e Rc's doe ik in de ban.
Als. a l l e stimulantia deze eigenschappen hebben, dan is het nog steeds een groep rc's die ik nooit meer nemen zal. Dus niet a l l e rc's.
Overigens neem ik sowieso geen rc's meer maar dat heeft een andere reden....
Of iemand mijn keuze al of niet fair en passend vind zal mij verder worst zijn. Ik kijk en handel naar wat er wel, en niet gezond voor mij is.
Niets meer en niets minder.
Ça va!
Alle rcs zijn drugs maar niet alle drugs zijn rc's. Het kon ook zijn dat morfine later werd ontdekt dan aspirine, en dat morphine legaal online werd verkocht maar aspirine wettelijk op de opiumlijst was gezet

wat trouwens een hele simpele synthese is die ik had kunnen leren als ik niet was gestopt met laboratorium schoolwerk snik snik

iets met een boom en een bast ofzo

_shikantaza

Badass junkie
Alle rcs zijn drugs maar niet alle drugs zijn rc's. Het kon ook zijn dat morfine later werd ontdekt dan aspirine, en dat morphine legaal online werd verkocht maar aspirine wettelijk op de opiumlijst was gezet

wat trouwens een hele simpele synthese is die ik had kunnen leren als ik niet was gestopt met laboratorium schoolwerk snik snik

iets met een boom en een bast ofzo
Treur niet!

Bovenaan