Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
K heb snoepjes gehaald met de opdruk: Roche 2. Ze zijn roze en hebben een dubbele breeklijn.
Dalijk 1 wegbrengen om te laten testen. Roche 2 staat normaal voor clonazepam. Dus ben benieuwd of dit uberhaupt wel XTC is. De dealer zei dat ze rond de 200mg zijn. Iemand bekend met deze?
Hallo,
Ik wil vanavond voor de eerste keer coke grbuiken.
Ik heb het al gekocht en het is 70/30.
Dus 70% coke en 30% andere shit.
Hoeveel raden jullie aan om te snuiven voor de eerste keer?
Vrienden van me zeggen dat het echt fijn is als je van te voren enkele glazen alcohol drinkt.
Maar zoals...
Hey,
Komend weekend ga ik weer n stapje verder.
Tijd voor de Paddo's!!! Zijn er bepaalde dingen waar ik op moet letten als k Philosopher stones gebruik?
En welke dingen moet ik zeker doen/niet doen?
We zijn met een zes tal mensen, allemaal goede vrienden van elkaar dus er zal zeker weten...
Hey mensen,
Ik woon in Duitsland en wil volgend jaar wel een paar plantjes.
Mijn vraag is: Hoeveel mag je in Duitsland hebben, of mag je er helemaal geen?
Alvast bedankt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.