Wietkikker
Newbie
wat is nu het verschil als je een halve of een hele pil pakt?
Trip je langer of harder van een hele?
Alvast Bedankt
Alvast Bedankt

NeeSupervlieg zei:Ben ik dan de enige die ervan houdt verschrikkelijk hard te gaan en compleet de weg kwijt te zijn?![]()
Supervlieg zei:Ik had mijn eerste keer 3 pilletjes, en ik ging enorm hard, maar het was geweldig![]()
Supervlieg zei:De eerste keer gewoon 2 doen.. Je eerste is mooi dus geniet er maar optimaal van!En nee, je hoeft echt niet bang te zijn :P
Als je het doet doe het dan goed whehehe
En beter doe je het wel thuis of ergens waar geen mensen zijn, lekker ongeneerd alle remmen los zonder je de volgende dag te hoeven verantwoorden..![]()
neenee geloof me maar, IK OOKSupervlieg zei:Ben ik dan de enige die ervan houdt verschrikkelijk hard te gaan en compleet de weg kwijt te zijn?![]()
nee,maar dat wist je alSupervlieg zei:Ben ik dan de enige die ervan houdt verschrikkelijk hard te gaan en compleet de weg kwijt te zijn?![]()
Spacecowboy zei:De inslag is minder, het duurt korter, en 't zal over 't algemeen minder heftig zijn. Als 't de eerste keer is: Pak gewoon 'n halve. Je kan later evt. nog n hele bijklappen.
Maat van me pakte 1e keer n hele en die vond 't totaal niet prettig. Hele tijd 't gevoel dat 'ie de controle ging verliezen (ga je ook :P). Maargoed, dat verschilt per persoon.
Wietkikker zei:wat is nu het verschil als je een halve of een hele pil pakt?
Alvast Bedankt