Hey beste df-ers,
vraagje over speed, net grammetje weggesnoven, ben nog vrij "nieuwe" gebruiker.. 4e keer ofzo..
sta best strak best lekker allemaal, 2 uur niet stilgezeten op mn stoel en de muziek is heerlijk.
maar soms heb ik een soort van "drops" dat ik ff veel minder van het effect...