nu aan de speed, vraagje

Dikkop

Belezen gebruiker
Hey beste df-ers,

vraagje over speed, net grammetje weggesnoven, ben nog vrij "nieuwe" gebruiker.. 4e keer ofzo..

sta best strak best lekker allemaal, 2 uur niet stilgezeten op mn stoel en de muziek is heerlijk.

maar soms heb ik een soort van "drops" dat ik ff veel minder van het effect voel/merk. Is dit normaal? Of?

Nja greetz!

Koen

Funky Monkey

Badass junkie
Al ben je zo groot als Huub van de gouden kooi dan nog is 1 gram tering veel :beer: Genoeg water blijven drinken als ik jou was :wink:

Ellesdee

Badass junkie

Dikkop

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
een lijntje van 1 gram in 1 keer opgesnoven?

nee 4 lijntjes

ontopic: geen vrees voor mij voor iets van rare pep ofzo. Gaat nog steeds heerlijk, niks bijgepakt, denk dat het gewoon vaag was ofzo!

toch bedankt voor alle reacties!!

Weltrusten iedereen die vannacht slaapt :stoned:

Ik ga nog even door!

Greetz!

Immo

Badass junkie
Meer is minder bij speed. Een gram speed nemen op een avond is gewoon zonde van de speed.

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Idd less is more :). En als ik eenmaal bezig ben met snuiven dan vind ik het ook gewoon leuk om lijntjes te leggen en door te blijven snuiven. Dus je kan beter rustig aan doen met het spul. En kleine lijntjes nemen ik deed dat eerst ook niet geen maat houden gewoon 3 gram kopen en dat op een avond erdoorheen jagen, gebruikte toen ook pas en ervaren gebruikers om me heen vonden me echt een stofzuiger.
Je kan beter 10 keer een klein lijntje nemen of gewoon een nakkie dan 4 dikke lijnen uit 1 gram leggen.
En gewoon beginnen met een klein streepje begin je groot dan moet je ook die maat blijven aanhouden ik bedoel als je 1 goeie dikke lijn legt en je daarna een lijn snuift die maar de helft of een kwart hiervan is heeft die lijn toch nauwelijks tot geen effect.
Dus gewoon lekker rustig aan verdelen over de avond die hap dan blijft ook het ritueel van het fijnmaken leggen en opsnuiven erin !!!

Taat

Bewuste gebruiker
4 lijntjes uit een gram..
Dat zijn of hele dikke lijnen, of een heel schraal grammetje...

geox

Bewuste gebruiker
Nja, als ik een gram in 1 keer zou snuiven zou ik 12 uur klapperend in een hoekje zitten, mss moet je maar op zoek naar minder versneden of onversneden speed, dan heb je wel genoeg aan 150mg voor een paar uurtjes.. :sunglasses:

Dikkop

Belezen gebruiker
ik sinds inname nog niet geslapen.. ga nu me bed in.. begin moe te worden.

misschien is de kwaliteit van mijn pep inderdaad niet 100% maar dat maakt mij niet zo gek veel uit.. heb er een leuke tijd mee beleefd

Klaara

Bewuste gebruiker
Ik had vooral de eerste x dat ik had gebalkt dat het op een gegeven moment weg leek te zakken. Het vreemdste was toen wanneer ik water dronk het weer terug leek te komen haha, jammer genoeg heb ik dat andere keren niet meer gehad.
Maar volgens mij is het vrij normaal dat het weg lijkt te zakken en dan weer terug komt, kan ook zijn dat je went aan het effect, lijkt mij?

Zelf vind ik lijntjes leggen als ik strak sta ook een zeer leuke bezigheid, maar het effect lijkt inderdaad af te nemen per lijntje hoe meer je er op hebt. Ik geniet er ook meer van wanneer ik van te voren uitgerust ben dan wanneer ik het gebruik terwijl ik al redelijk moe ben. krijg dan een soort taaie drukte in m'n kop.

Bovenaan