1 gram pep hoeveel lijnen?!

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Hallo allemaal, ik vroeg me af hoeveel lijnen je normaal gesproken uit een gram pep hoord te halen.... Ik wil graag serieuze antwoorden en niet van alles in 1 keer of dat soort stoer gepraat...

Dus de vraag is hoeveel lijntjes je uit een grammetje pep haald als je normale lijntjes neerlegt? dus ook voor beginners

Ik heb hier nog geen topic over gezien, als hij er wel is mijn excuses voor dit onzinnige topic dan...

alvast bedankt mvg need^weed :wave:

Solidius

Badass junkie
Je kan er praktisch net zoveel lijnen uithalen als je zelf wilt. Kdenk dat zo'n 25 stuks wel ongeveer het maximum is, anders worden het lijntjes van 1 korrel :mrgreen:

Colaiuta

Bewuste gebruiker
dan zal ik een schatting voor je maken....
10 lijnen uit 1 gram.

maar normaal doe ik het dus op de eerder beschreven manier.. omdat ik anders na elke lijn moeten kotsen.... weet niet wat dat is... kan gewoon niet meer tegen de geur/smaak ofzoiets... bij een punt hoef ik niet te kotsen

JewCookie

Wijs gebruiker
ik vind het ook wel grappig om te weten hoeveel anderen in 1 lijn leggen..

zou het van mezelf niet weten, omdat ik elke x andere zakjes heb, met andere hoeveelheden (tussen 1 en 3 gram) en let er niet op hoeveel k der uit haal.. :P

Imke

Badass junkie
Zoals men al zei.. tis te zien welke speed et is.. maar meestal is da van mij rond de 5-10 lijnen :wave:

NexxtGen

Belezen gebruiker
Ik wil serieus niet cocky overkomen of zo, maar ik heb gisteren voor de tweede keer speed gebruikt en wij konden met zijn 2-en 4 lijnen uit 1 gr halen. Het waren wel grote lijnen. Ik voel het nog steeds zwaar hannge haha. :mrgreen: :P

MetaalKonijn

Badass junkie
Ik heb uit 1 gram deze week een stuk of 5 bommetjes, een paar sleutelpunten, en nog ongeveer 4 lijnen. Of dat interessant is.. tjah.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Ik heb uit 1 gram deze week een stuk of 5 bommetjes, een paar sleutelpunten, en nog ongeveer 4 lijnen. Of dat interessant is.. tjah.

dat is wel veel dan uit 1 gram :openmouth: zeker voor 5 bommentjes, daar doe ik namelijk altijd een pak meer in :sunglasses:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Hehe, dat zal 't zijn :mrgreen: Deze keer voor 't eerst geexperimenteert met bommetjes, beviel me toch wel best.

hehe, idd, bommentjes zijn de bom :sunglasses: werkt lekker lang (langer als een lijn) en slaat lekker in :hearteyes: zeker als je er gemiddeld meer in doet als je zelf in een lijntje legt, erg lekker gvoel :mrgreen:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
need^weed zei:
MetaalKonijn zei:
Hehe, dat zal 't zijn :mrgreen: Deze keer voor 't eerst geexperimenteert met bommetjes, beviel me toch wel best.
en slaat lekker in :hearteyes:

Dat zeer zeker ja :hearteyes: Daarnaast hoef je die rotzooi ook niet door je neus te jagen, daar word ik altijd een stuk zenuwachtiger van.

duidelijk, ik ben ook niet zo'n snuiver... Terwijl ik laatst sos had en toen was ik niet te stoppen, maarja dat is een ander verhaal :beer:

Bovenaan