• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1 Portie Mexicaanse Paddo's

Tietmans

Newbie
Trip report Mexicaanse Paddo’s.:

Zaterdag was het weer zo ver. We gingen weer aan de paddo’s. Deze keer hebben ik en N. een hele portie Mexicaanse genomen.

Om 8.10 kwam N. binnen bij een vriend van me. Toen begonnen we ze te eten. Om 8.30 hadden we ze naar binnen gewerkt. Om ongeveer 9.30 begon te trip. Ik voelde me met alles verbonden en vond alles mooi. Ook werden alle kleuren feller en het de kamer waar we in zaten leek net een kamer uit een tekenfilm. Zo fel waren de kleuren.
Ik lag lekker op de bank en genoot van alles.
N. had een hele andere trip als mij. Hij rende rondjes door het huis en hij zei dat hij super veel energie had. Na een tijdje te hebben gelegen op de bank. Lag N. ineens op de grond te kruipen. N. ontdekte alles opnieuw. Hij keek me verschokt aan en zei: Kijk, ik kan praten! Wat zijn wij mensen eigenlijk toch slim. Ineens zat N. op de grond bij een plant. Hij vond het zo mooi dat het gewoon leefde bij iemand thuis en hij zat daar minstens een half uur. Toen ontdekte hij dat er ijzer in de plant zat. Toen werd hij boos omdat het niet natuurlijk was. Daarna gingen we buiten een peuk roken en de rook die we zagen was super mooi. Terug gekomen binnen gingen we naar boven. Daar zaten de rest van me vrienden en ik vond het boven super ongezellig en koud.( zo voelde het). Dus ik ging weer naar beneden. Beneden zat B. Ik ging met hem spinvis luisteren en ik zag in me ooghoek de tafel bewegen! Toen begonnen de vervormingen. N had de vervormingen al eerder en zat al dik een half uur naar een schilderij te staren. Ik had dat toen pas door. Toen hebben we samen ong. een uur naar allemaal voorwerpen zitten kijken en hoe het vervormden.
Na dat moesten we naar boven want de ouders van R waar we bij waren kwamen bijna thuis.
Eenmaal boven aangekomen was de zweer heel anders. Er stond een soort van trance op. Booka Shade, ik weet niet of jullie die kennen. Maar daar tripte ik hem super hard op. Ik vond de muziek zo relaxt dat ik daar alleenmaar naar kon luisteren. Op een gegeven moment trok iets in de kamer me aandacht. Een tekening. De tekeningen vervormde helemaal en ik vond het prachtig om te zien. Toen hebben we nog een uur in de kamer gezeten en genoten van het heerlijke gevoel. Toen het eenmaal was afgelopen vonden we het erg jammer maar het was een leuke belevenis!

bRUUT

Newbie
Leuke trip man, netjes geschreven!
Tijdens mijn paddo trip luisterde ik naar: Infected Mushrooms - mush mushi, oook erg spacend!

paupie

Bewuste gebruiker
haha, dat met dat ijzer in de plant, dat hij boos werd omdat het niet natuurlijk was :grin: heel herkenbaar

Bewild

Bewuste gebruiker
Ja echt een leuk reportje, lijkt me trouwens ook echt wel een toffe chille trip trouwens. Ik krijg er gelijk zin in :P

dread_head

Belezen gebruiker
kheb gister salvia gedaan, en ik zag net als jij die kleure allemaal als in tekenfilmpjes, echt super vet
k vin t wel een leuke trip report :)
ik had ook last van vervorminen, :P
marja, paddo's zijn zeker wel meesterlijk

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Leuk report. Beetje kort, maar ik hou van lange verhalen :grin:

KLinkt als een rustige tripavond, goed gedaan. Niet jezelf naar de tering blowen, of zuipen, of bijpakken als het is uitgewerkt.

Zo kan het ook :wave:

DAnOoNtje

Experimenterende gebruiker
Ghehe, ik vind het knap dat je een trip helemaal in een huis hebt kunnen beleven, ik ga altijd lopen om dingen te zien :wink: netjes geschreven btw!

@ bRuut: Infected is idd ideaal, je kan er ook vreselijk hyper van worden als je buiten bent :P

Bovenaan