Zweevteev
Wijs gebruiker
Is het mogelijk om van 100/125mg diphenhydramine al licht te trippen/hallucineren? Want ik gebruik het dus als slaapmiddel op die doses, maar iedere keer dat ik het gebruik denk ik telkens beestjes voorbij te zien vliegen of op de achtergrond te zien lopen, maar zodra dat mijn aandacht trekt en ik er op ga focussen/ik ga zoeken waar ze zijn, is er helemaal niets. De beestjes die ik zie zijn niet heel gedetailleerd of groot of zo, maar als ze dus voorbij schieten dan kan ik ze niet onderscheiden van echte vliegjes/muggen. Nu moet ik wel zeggen dat mijn gebruik van DPH vaak gepaard gaat met zeer lang wakker zijn (rond de 24 uur), maar ik kan me niet herinneren dat ik die hallucinaties voorheen ook al had bij zo lang wakker blijven. Verder had ik gelezen dat hallucinaties zich pas echt zouden beginnen te manifesteren vanaf 200-300mg. Iemand een idee hierover? Want hallucineren op 4x of 5x de dosis die eigenlijk bedoeld is tegen misselijkheid en hooikoorts leek me onwaarschijnlijk, maar misschien onderschatte ik dat.