100 mg 2c-i is in mijn bezit

Psykaholik

Wijs gebruiker
het was met toch weer een avondje
2c-i owned the shit
visueel mocht feller maar ja mijn dosis zal nie hoog genoeg zijn
durfde nie te veel pakken want ze verklaarde me zo al gek :wink: :mrgreen: :mrgreen:

slunse

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Oral 2C-I Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 5 - 15 mg
Common 10 - 25 mg
Strong 20 - 30 mg

Er van uit gaand dat je ongeveer 30 mg naast zit met schatten, lijkt me dit niet echt een handig idee met 2c-i..

bal0n, onmogelijk hé.. als hij 100mg heeft, en legt daar een lange fijne lijn van (stel 10cm) dan zou het toch wel sterk zijn als hij 3cm misrekent hé.. denk dat je zo toch wel tot 5mg nauwkeurig kun schatten hoor..

Psykaholik

Wijs gebruiker
slunse zei:
Bal0n zei:
Oral 2C-I Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 5 - 15 mg
Common 10 - 25 mg
Strong 20 - 30 mg

Er van uit gaand dat je ongeveer 30 mg naast zit met schatten, lijkt me dit niet echt een handig idee met 2c-i..

bal0n, onmogelijk hé.. als hij 100mg heeft, en legt daar een lange fijne lijn van (stel 10cm) dan zou het toch wel sterk zijn als hij 3cm misrekent hé.. denk dat je zo toch wel tot 5mg nauwkeurig kun schatten hoor..
idd tis da
ik ben gene achterlijke zenne
ik overdrijf nooit met drugs
begin met zo weinig mogelijk
bijpakken kan je altijd en heb ik dus moeten doen omda ik zelfs te weinig binnen had

Bal0n

Badass junkie
slunse zei:
Bal0n zei:
Oral 2C-I Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 5 - 15 mg
Common 10 - 25 mg
Strong 20 - 30 mg

Jammerlijk dat 2c-i (evenals vrij veel andere phenethylamines) een vrij stijle dose/response curve kent. Met als gevolg dat 15 mg iets heel anders teweeg brengt dan 25 mg (met 20 mg in gedachte). Dus mocht het zo zijn dat jij op 5 mg nauwkeurig weet te schatten (wat ik ten zeerste betwijfel), ben je alsnog ontzettend dom bezig.

Bovendien twijfel ik er ook aan of hij een lijn van 10 cm neer heeft gelegd die overal dezelfde hoogte en breedte heeft. Vervolgens het resterende allemaal in het zakje weet te stoppen (en dus niet weet hoeveel er nog over is).

Kom op hey, is het nou zoveel moeite om even een weegschaal te kopen/lenen?

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
slunse zei:
Bal0n zei:
Oral 2C-I Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 5 - 15 mg
Common 10 - 25 mg
Strong 20 - 30 mg

Jammerlijk dat 2c-i (evenals vrij veel andere phenethylamines) een vrij stijle dose/response curve kent. Met als gevolg dat 15 mg iets heel anders teweeg brengt dan 25 mg (met 20 mg in gedachte). Dus mocht het zo zijn dat jij op 5 mg nauwkeurig weet te schatten (wat ik ten zeerste betwijfel), ben je alsnog ontzettend dom bezig.

Bovendien twijfel ik er ook aan of hij een lijn van 10 cm neer heeft gelegd die overal dezelfde hoogte en breedte heeft. Vervolgens het resterende allemaal in het zakje weet te stoppen (en dus niet weet hoeveel er nog over is).

ja en wat kost het zo een weegschaal denk je
heb er hier 2 twee
ene op 0.1 en ene op 0.01 dus da gaat der nie bij
kunt da toch ongeveer inschatten he
moet je gelijk geven maar je kan toch duidelijk zijn da je geen 1/5 uit da zakje heb gepakt he
alle ja duidelijk
maar ey alles is perfect gegaan
wa moet je meer hebben :wink: :wink: :wink:
wil me zeker zo een weeg gaan kopen maar kost volgens mij een bom geld

Frisko

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Bal0n zei:
slunse zei:
Bal0n zei:
Oral 2C-I Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 5 - 15 mg
Common 10 - 25 mg
Strong 20 - 30 mg

mjah,voor een goeie toch wel denks....

ja en wat kost het zo een weegschaal denk je
heb er hier 2 twee
ene op 0.1 en ene op 0.01 dus da gaat der nie bij
kunt da toch ongeveer inschatten he
moet je gelijk geven maar je kan toch duidelijk zijn da je geen 1/5 uit da zakje heb gepakt he
alle ja duidelijk
maar ey alles is perfect gegaan
wa moet je meer hebben :wink: :wink: :wink:
wil me zeker zo een weeg gaan kopen maar kost volgens mij een bom geld

megamold

Experimenterende gebruiker
schranziewanzie zei:
Bal0n zei:
Wat kost je gezondheid?
19.5 eur bij de dokter :wink: :wink: :wink: :wink:
nee maar wat kost het ongeveer een weegschaal
ene die beetje fatsounlijk is

hahahahaha :grin:
wel ne goeiekope dokter mijne vraagt meer :grin:
en zo van die weegschalen kosten redelijk veel :confused:
kzou zelfs nieens wete waark ze moet hale

slunse

Bewuste gebruiker
tadaaaaaaaaaaa! zie hier: http://www.detectorshop.nl/assets/s2dmain.html?http://www.detectorshop.nl/

okee balon, je hebt gelijk wat betreft die steile dose-respons, ik heb ook ondervonden dat 15mg iets heel anders was dan 12.

maar stel. hij heeft 100mg. en doet daar 900mg bloem bij, en versnijdt het heel goed zodat hij zeker is dat het goed gemengeld is. als hij dan een lijn legt van 100cm, zal hij er al niet ver meer naast zitten met zijn schatting hé..
ik deed het ook zo met mijn weegschaal, hij meet wel tot op 0.001 ,maar schommelt toch nog 3-5mg als het erop ligt. heb dus 150mg afgewogen, versneden met 850 mg bloem en dan telkens 100mg afgewogen. denk wel dat ik redelijk juist zat ermee.

Psykaholik

Wijs gebruiker
slunse zei:
tadaaaaaaaaaaa! zie hier: http://www.detectorshop.nl/assets/s2dmain.html?http://www.detectorshop.nl/

okee balon, je hebt gelijk wat betreft die steile dose-respons, ik heb ook ondervonden dat 15mg iets heel anders was dan 12.

maar stel. hij heeft 100mg. en doet daar 900mg bloem bij, en versnijdt het heel goed zodat hij zeker is dat het goed gemengeld is. als hij dan een lijn legt van 100cm, zal hij er al niet ver meer naast zitten met zijn schatting hé..
ik deed het ook zo met mijn weegschaal, hij meet wel tot op 0.001 ,maar schommelt toch nog 3-5mg als het erop ligt. heb dus 150mg afgewogen, versneden met 850 mg bloem en dan telkens 100mg afgewogen. denk wel dat ik redelijk juist zat ermee.
thx
en is die weeg iets waard want das wel goedkoop eig he
had het veel duurder verwacht

slunse

Bewuste gebruiker
euhm ja hij is wel iets waard, maar nie zo goed voor dingen die je precies moet wegen en die je niet kan versnijden (dmt e.d. )
alhoewel hij de vorige keer wat raar deed, ipv 0.000 te displayen kwam er 8.888 op het scherm en wou niet weg.. misschien iets met de batterijen, ik pluis het na het weekend wel eens uit

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
slunse zei:
euhm ja hij is wel iets waard, maar nie zo goed voor dingen die je precies moet wegen en die je niet kan versnijden (dmt e.d. )
alhoewel hij de vorige keer wat raar deed, ipv 0.000 te displayen kwam er 8.888 op het scherm en wou niet weg.. misschien iets met de batterijen, ik pluis het na het weekend wel eens uit

Das toch maar een klein verschilletje slunsie? hehe :mrgreen:

Bal0n

Badass junkie
slunse zei:

Dat is al een betere manier dan 100 mg eyeballen.

Bovenaan