Azeox zei:voordat je een verkeerd beeld ervan krijgt![]()
Precies, daarom vroeg ik om verheldering.
Zorg dat jezelf ook niet het verkeede beeld krijgt; bijna dacht je dat een trip al iets voor je kan zijn. Gelukkig trek je niet meteen conclusies.
KoxBox zei:Je moet je echt niet laten opjagen door vrienden van je, je bent echt geen minder goed persoon ofzo als je geen drugs wil gebruiken.Integendeel, dat spreekt in jouw voordeel!
Het spreekt niet in je voordeel, maar ook niet in je nadeel. Dat je een bewuste keuze maakt en verantwoordelijkheid neemt daarvoor spreekt in je voordeel.
Azeox zei:Maar ik denk dat het bij fantaseren blijft sinds ik de komende tijd niet van plan ben om nog een drug te gebruiken. Maar een joint blijf ik zeker in mijn achterhoofd houden 'als ik eraan toe ben'
![]()
Er is geen ijzeren regel van hoe oud je moet zijn voor drugs en er is ook niet zoiets al een vaste volgorde. Het is namelijk niet zo belangrijk wat je doet, maar vooral hoe je het doet. En vanuit dat oogpunt is het doorgaans beter dat je rustig aan doet en niet te jong begint. Simpelweg omdat je dan meer weet, meer kan en de wereld, jezelf en dus drugs beter snapt.

?