+-160mg 6-APB: nagenoeg geen effect

PeteSapai

Experimenterende gebruiker
Na heel veel fijne tripreports over 6-apb gelezen te hebben leek het me heel fijn om het zelf eens te proberen. Ik had al wel gelezen dat voor velen de sweet spot op 160-180mg lag, dus dacht daar aan de lage kant mee te beginnen door 1-en-een-kwart pilletje van 130mg te nemen en te kijken hoe leuk Bevrijdingsfestival Utrecht daarmee werd. Na iets meer dan een uur begon ik een heeeeel lichte buzz te voelen, waarvan ik hoopte dat deze zou doorzettten, maar helaas werd het niet meer dan dat. Sterker nog, het golfde een beetje tussen (zo goed als) niets voelen en weer een lichte buzz. Ik heb verder een prima gezellige middag gehad (samen met een vriend die wel mee had willen doen, maar 's avonds nog moest rijden), maar het roze pilletje heeft hier niet bijzonder veel aan bijgedragen.

Omdat ik een tijd geleden ook nagenoeg niets merkte van 2 pilletjes 2cb, terwijl bovengenoemde (zwaardere) vriend op 1 al genoot, begin ik me toch een beetje af te vragen of mijn lichaam wat minder vatbaar is voor dit soort spul dan de gemiddelde persoon. (Ik gebruik verder niet veel, enkel af en toe truffels en laatst 4-HO-MET/MiPT, waarvan 2.5 pillen een erg leuke, maar niet extreem heftige muziektrip was. Er zit altijd minimaal 2 weken tussen, en meestal 4+ weken.) Of deze pilletjes waren niet 130mg, dat kan natuurlijk ook nog. Helaas is hoeveelheid werkzame stof in dit soort pillen niet te testen bij het DIMS. Hoe dan ook, ik had wel het idee dat ik de potentie proefde en wil binnenkort de dosering iets verhogen. Zijn er mensen die soortgelijke (te) lichte effecten op 6-APB hadden, en hoeveel zou je dan aanraden voor een 2e keer? De rest met nog een pilletje nemen, dus 1.75?

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik vermoed dat ze echt niet correct gedoseerd waren. Het is beter om poeder & een weegschaal (€20 op Amazon) te kopen. Het is moeilijk om een dosis te suggereren door kwaliteitsverschil tussen batches. Zelf vind ik 180mg wel fijn maar het is wat aan de sterke kant. Het duurt ook wel ong. 2 uurtjes voor je de serotonische effecten begint te voelen. Stimulatie komt na +- 1 uur.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Naar mijn mening is het het beste om poeder te kopen, je kunt niet vertrouwen op de dosis van pellets. Dit is ook getest door radar en verschilt elke keer. Maar om nou weinig tot niks te voelen is wel waardeloos. Daarnaast is succinaat zwak, slechts ~60% puurheid vergeleken met HCL ~80%. Beter poeder halen en zelf capsule/bommetje maken. bij 150mg poeder vind ik het wel lekker voelen iig.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
160mg (2x 80mg zelf afgewogen poeder in gelatine caps) deed het voor mij echt prima. Pellets zou ik niemand aanraden, gewoon zelf wegen. Alleen het vullen van die krengen is echt wel een klusje als je net als ik te kleine caps bestelt.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
160mg (2x 80mg zelf afgewogen poeder in gelatine caps) deed het voor mij echt prima. Pellets zou ik niemand aanraden, gewoon zelf wegen. Alleen het vullen van die krengen is echt wel een klusje als je net als ik te kleine caps bestelt.
haha herkenbaar probleem ja. ik heb maat 4 capsules, 1 na kleinste. minuscuul trechtertje erbij gekocht maar hij paste niet in de capsules dus afgeknipt op breder stuk. scheelt wel wat werk bij t vullen maar nog steeds vervelend. 50 caps vullen koste me maar liefst een compleet uur.. volgende keer gewoon maat 3 of mss zelfs 2.

DerHopmeister

haha herkenbaar probleem ja. ik heb maat 4 capsules, 1 na kleinste. minuscuul trechtertje erbij gekocht maar hij paste niet in de capsules dus afgeknipt op breder stuk. scheelt wel wat werk bij t vullen maar nog steeds vervelend. 50 caps vullen koste me maar liefst een compleet uur.. volgende keer gewoon maat 3 of mss zelfs 2.

Ik koop altijd maat 2 (per 100). Vullen gaat goed met een schuin afgeknipt frisdrank rietje. Dat geeft een soort flexibel schepje. Ook heel geschikt om poeder uit een vijzel te schrapen. In een mt 2 gaat max 100mg 6-APB dus voor 160 mg gewoon 2x 80 maken. Heb ook met een kolomboor en een reepje hout een standaardje gemaakt zodat ik een vijf caps op een rij makkelijk kan vullen.

PeteSapai

Dank voor de reacties, allemaal! Ik ga er dan maar vanuit dat de pellets niet 130mg waren. Zo'n half jaar geleden besteld en ik dacht destijds wellicht/waarschijnlijk nogal naief dat je er bij dit soort dingen wat meer van kon uitgaan dat de geadverteerde hoeveelheid redelijk zou kloppen.
Een volgende keer nog maar iets meer pil proberen en als dat bevalt zal ik eens aan poeder gaan denken.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Dank voor de reacties, allemaal! Ik ga er dan maar vanuit dat de pellets niet 130mg waren. Zo'n half jaar geleden besteld en ik dacht destijds wellicht/waarschijnlijk nogal naief dat je er bij dit soort dingen wat meer van kon uitgaan dat de geadverteerde hoeveelheid redelijk zou kloppen.
Een volgende keer nog maar iets meer pil proberen en als dat bevalt zal ik eens aan poeder gaan denken.
Beter gewoon direct overstappen op poeder dan weet je in ieder geval hoeveel je naar binnen harkt maar dat is mijn bescheiden mening.

Yort55

Belezen gebruiker
Beter direct overstappen ja. Die pillen zijn soms zo raar gedoseerd. Je hebt het vaak binnen 2/3 dagen in huis. Ff afwegen en 160/170 in een capsule stoppen!

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Beter direct overstappen ja. Die pillen zijn soms zo raar gedoseerd. Je hebt het vaak binnen 2/3 dagen in huis. Ff afwegen en 160/170 in een capsule stoppen!
Ja als je kijkt naar volume van afgewogen poeder, dan past er nooit 130 in zo’n pil. Ongetwijfeld ondergedoseerd omdat kwantiteit nooit getest zal worden in NL en het dan puur marketing is

PeteSapai

Fijne adviezen over poeder! Dat voelde voor mn allereerste bestelling toch wat raar, maar ik neem het zeker mee naar de volgende. Om nu al over te stappen vind ik wat zonde van de 7 pillen die er nog liggen, zeker aangezien ik de threshold al min-of-meer ontdekt heb. Of is de kans dat de hoeveelheid in deze batch per pil al enorm kan verschillen heel groot?

Ja als je kijkt naar volume van afgewogen poeder, dan past er nooit 130 in zo’n pil. Ongetwijfeld ondergedoseerd omdat kwantiteit nooit getest zal worden in NL en het dan puur marketing is
Waarom niet? Als ik kijk hoeveel 1g van een andere stof is en hoe groot de pillen zijn, zou daar makkelijk 1/8 van passen. (Of dat daadwerkelijk het geval is is natuurlijk nog maar de vraag.)

Yort55

Belezen gebruiker
Fijne adviezen over poeder! Dat voelde voor mn allereerste bestelling toch wat raar, maar ik neem het zeker mee naar de volgende. Om nu al over te stappen vind ik wat zonde van de 7 pillen die er nog liggen, zeker aangezien ik de threshold al min-of-meer ontdekt heb. Of is de kans dat de hoeveelheid in deze batch per pil al enorm kan verschillen heel groot?

Waarom niet? Als ik kijk hoeveel 1g van een andere stof is en hoe groot de pillen zijn, zou daar makkelijk 1/8 van passen. (Of dat daadwerkelijk het geval is is natuurlijk nog maar de vraag.)
De laatste zin in je eerste alinea is dus juist het probleem. De kans is zeker aanwezig en elke pil kan weer anders zijn qua dosering. Bij poeder heb je dit niet.

jackhan

Belezen gebruiker
Mmh, normaal is iedereen altijd anti zelf afwegen omdat de goedkope mg weegschalen niet goed genoeg zijn.
En nu is het advies om alles weg te gooien en poeder te kopen? :sweatsmile:

DerHopmeister

Mmh, normaal is iedereen altijd anti zelf afwegen omdat de goedkope mg weegschalen niet goed genoeg zijn.
Er zijn een paar recente threats over de kwaliteit van mg weegschaaltjes van rond de 30 euro. In mijn ervaring zijn die verrassend goed en prima geschikt om product met een marge van z'n 3-5mg mee af te wegen, zeker als je 130+ mg product wilt wegen. Dat geeft poeder de voorkeur voor 'iedereen' die serieus met deze materie bezig is. Oa om de hierboven genoemde redenen: consistentie en maatwerk in dosering etc. Maar om het zeker te weten zou je er eens een poll over kunnen starten :wink:

Ik zie je ook zeggen dat er meestal weken tussen zit. Vaak zelfs 4 benoemde je. Nog een kleine tip: houd wat langere pauzes tussen serotonine slurpers zoals 6-apb, 5-mapb, Mdma, Xtc. Zelf houd ik bijna 3 maanden aan, maar volgens mij is 6 weken wel het mininum om alle stofjes weer aan te vullen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Waarschijnlijk zijn je pillen lager gedoseerd, daar zou ik in eerste instantie (veiligheidshalve) ook maar gewoon vanuit gaan. Als je echter consistent minder merkt dan anderen van verschillende middelen, kan dat aan je metabolisme liggen.

Ik weet wel van mensen met bepaalde psychische aandoeningen of een ontwikkelingsstoornis (ADHD) die afwijkende doseringen medicatie, als het ware aangepast op hun DNA, moeten nemen, heel hoog of juist heel laag, omdat ze een genetische variatie hebben waarbij de medicatie anders verwerkt wordt. Dat wordt dan uitgezocht met een onderzoek in het ziekenhuis. Ik vrees dat dit soort onderzoeken niet gedaan worden voor recreatieve drugs. 😁 Maar het kan dus wel.

Ik ziu bovenstaande adviezen opvolgen. Soms is het ook een beetje ‘zoeken’ per middel met de dosering. Ik heb zelf bijvoirbeeld relatief veel nodig van 6-APB (zeker in verhouding tot mijn lage gewicht), maar niet bovengemiddeld veel van 1P-LSD.

_shikantaza

Badass junkie
Dat is het geval bij middelen waar de dosering laag van ligt. Bij 6-APB ligt de dosering zo hoog dat iedere goedkope weegschaal dat prima kan. Een eventuele afwijking is dan ook minder relevant.

mat_96

Na heel veel fijne tripreports over 6-apb gelezen te hebben leek het me heel fijn om het zelf eens te proberen. Ik had al wel gelezen dat voor velen de sweet spot op 160-180mg lag, dus dacht daar aan de lage kant mee te beginnen door 1-en-een-kwart pilletje van 130mg te nemen en te kijken hoe leuk Bevrijdingsfestival Utrecht daarmee werd. Na iets meer dan een uur begon ik een heeeeel lichte buzz te voelen, waarvan ik hoopte dat deze zou doorzettten, maar helaas werd het niet meer dan dat. Sterker nog, het golfde een beetje tussen (zo goed als) niets voelen en weer een lichte buzz. Ik heb verder een prima gezellige middag gehad (samen met een vriend die wel mee had willen doen, maar 's avonds nog moest rijden), maar het roze pilletje heeft hier niet bijzonder veel aan bijgedragen.

Omdat ik een tijd geleden ook nagenoeg niets merkte van 2 pilletjes 2cb, terwijl bovengenoemde (zwaardere) vriend op 1 al genoot, begin ik me toch een beetje af te vragen of mijn lichaam wat minder vatbaar is voor dit soort spul dan de gemiddelde persoon. (Ik gebruik verder niet veel, enkel af en toe truffels en laatst 4-HO-MET/MiPT, waarvan 2.5 pillen een erg leuke, maar niet extreem heftige muziektrip was. Er zit altijd minimaal 2 weken tussen, en meestal 4+ weken.) Of deze pilletjes waren niet 130mg, dat kan natuurlijk ook nog. Helaas is hoeveelheid werkzame stof in dit soort pillen niet te testen bij het DIMS. Hoe dan ook, ik had wel het idee dat ik de potentie proefde en wil binnenkort de dosering iets verhogen. Zijn er mensen die soortgelijke (te) lichte effecten op 6-APB hadden, en hoeveel zou je dan aanraden voor een 2e keer? De rest met nog een pilletje nemen, dus 1.75?
Ik had laat 3 pillen met 100mg 6apb erin dacht wil lichtjes wat voelen maar 3 uur later alle 3 genomen want voelde wat jij zegt heel licht wat en daarna weer niks. Had alleen een tering hoge bloeddruk maar voor rest wist ik nou niet licht wat voelde of placebo effecht. Heb dit dus ook wel eens op een festival gedaan en voelde er toen ook bijna niks van toen moest ik. Dikke schep pep nemen om het leuk te maken. Dus het is niet voor mij denk ik jammer wel hoor er altijd leuke dingen over oh en tip ik had laats 4-ho-met gedaan lees even men rapport heel dik als je hogere dosis neemt

Yort55

Belezen gebruiker
Ik had laat 3 pillen met 100mg 6apb erin dacht wil lichtjes wat voelen maar 3 uur later alle 3 genomen want voelde wat jij zegt heel licht wat en daarna weer niks. Had alleen een tering hoge bloeddruk maar voor rest wist ik nou niet licht wat voelde of placebo effecht. Heb dit dus ook wel eens op een festival gedaan en voelde er toen ook bijna niks van toen moest ik. Dikke schep pep nemen om het leuk te maken. Dus het is niet voor mij denk ik jammer wel hoor er altijd leuke dingen over oh en tip ik had laats 4-ho-met gedaan lees even men rapport heel dik als je hogere dosis neemt
Dan heb je geen goede shit gehad. Loop het vervolg ook in poeder en doseer zelf in capsules 😀

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Die gele boom! Pil? Dat was m’n 2e ervaring (1e was 2020 een liquid en troep) maar 1 3/4e daarvan dus gegokt 175mg beviel me goed. Had je vooraf al amfetamine op? Ik weet nog dat als ik dat vroeger deed mdma ook geen moer deed nadien.

mat_96

UDie gele boom! Pil? Dat was m’n 2e ervaring (1e was 2020 een liquid en troep) maar 1 3/4e daarvan dus gegokt 175mg beviel me goed. Had je vooraf al amfetamine op? Ik weet nog dat als ik dat vroeger deed mdma ook geen moer deed nadien.
Ja idd die gele, had alleen ‘s middags paar biertjes gedronken meer niet dus daar zou het niet aan hebben gelegen. Maarja blijft via een site en bestel daar altijd alles dus test niet meer echt bij hun dacht zal wel goed zijn maar helaas. Als ik het ik het in de toekomst ooit nog is ga doen zal ik poeder bestellen en het in capsules doen wat andere al zeiden.

Dirkdirk

DF-koning
6-APB is lastig te synthetiseren, en je zult altijd zorgvuldig ongewenste restproducten zoals 4-APB (niet psychoactief) of 5-APB moeten scheiden van de gewenste 6-APB door middel van chromatografie. Als dit te snel of slordig gebeurt kunnen er onzuiverheden in je drug komen.

Testen.

Want geloof mij, ik heb zo'n beetje alles gebruikt of geprobeerd wat God verboden heeft, maar 6-APB heeft mij het meest euforische moment van mijn leven gegeven. En toen wist ik het. Alle geluk en mazzeltjes die ik heb ervaren, alle rijkdommen (itt derde wereldlanden) en alle comfort, heb ik dit verdiend? Dat weet ik niet. Maar de euforie die dit spul je kan geven, mits goed gedoseerd, is onevenaarbaar. Vanaf dat moment was ik zeker.

The debt was paid.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
6-APB is lastig te synthetiseren, en je zult altijd zorgvuldig ongewenste restproducten zoals 4-APB (niet psychoactief) of 5-APB moeten scheiden van de gewenste 6-APB door middel van chromatografie. Als dit te snel of slordig gebeurt kunnen er onzuiverheden in je drug komen.

Testen.

Want geloof mij, ik heb zo'n beetje alles gebruikt of geprobeerd wat God verboden heeft, maar 6-APB heeft mij het meest euforische moment van mijn leven gegeven. En toen wist ik het. Alle geluk en mazzeltjes die ik heb ervaren, alle rijkdommen (itt derde wereldlanden) en alle comfort, heb ik dit verdiend? Dat weet ik niet. Maar de euforie die dit spul je kan geven, mits goed gedoseerd, is onevenaarbaar. Vanaf dat moment was ik zeker.

The debt was paid.
Mits je überhaupt nog euforie kan ervaren van dit soort middelen natuurlijk haha

hoop het ooit nog te ervaren, next time 180 succinaat afgewogen nemen 7 juli!

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Mits je überhaupt nog euforie kan ervaren van dit soort middelen natuurlijk haha

hoop het ooit nog te ervaren, next time 180 succinaat afgewogen nemen 7 juli!
Haha jij bent echt de opper volhouder en avonturier. Benieuwd of je met poeder wel de gewenste werking benadert.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Haha jij bent echt de opper volhouder en avonturier. Benieuwd of je met poeder wel de gewenste werking benadert.
Haha ja de enkele keren dat ik nog wat doe zijn op minder dan een hand te tellen per jaar. Dus ben benieuwd of het nog mogelijk is!

De adviezen die ik aan jongere medemensen geef: niet elk weekend naar een feest gaan en gebruiken!🤣

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Haha ja de enkele keren dat ik nog wat doe zijn op minder dan een hand te tellen per jaar. Dus ben benieuwd of het nog mogelijk is!

De adviezen die ik aan jongere medemensen geef: niet elk weekend naar een feest gaan en gebruiken!🤣
Dat zijn de beste adviezen👌🏼
15 juni ga ik voor 180mg poeder. Neem een booster van 60 mee, just in case en dan eens zien hoe de vlucht is.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Heb zojuist nieuwe “gele 100mg” pillen van een bekende vendor binnen. Had nog een brokje van vorig jaar. deze gele pillen zijn niet glimmend en hard gedrukt zoals die van vorig jaar, formaten zijn wisselend. Ene dikker dan de ander. Beduidend minder “bruine spikkels” er in dan de vorige. Jammer dat we niet op sterkte kunnen testen met deze stof.

Ik ga volgend feest mooi voor afgewogen poeder in capsules eens proberen.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Gisteren was het zover. Festivalletje dus aan de 6-apb. 2 caps gevuld met 90 mg (180 totaal) en een booster je van 65mg mee.
Voor binnenkomst, rond 14:45 uur de 180 naar binnen geklokt met een Bacardi-Colaatje voor onderweg. Na een uurtje begon ik toch al te merken dat de boodschap aan kwam, ging er aardig lekker op. Opbouw heeft echt wel 2 uur geduurd alles bij elkaar.

Rond 18:45 uur het boostertje erin. Wilde het uitwerken van de eerste dosis voor zijn. En nou dat is gelukt! Hij kwam vrij snel binnen en heb tot nagenoeg het einde van het feest een soort van naast mezelf gelopen (soms een beetje vertraagd en surrealistisch. Geen vitals maar merkte wel dat het iets meer trippy werd. Als een raket maar niet onprettig, ik heb mijn festival to-go gevonden. Wat een tof goedje dit, heerlijk.

Yort55

Belezen gebruiker
Gisteren was het zover. Festivalletje dus aan de 6-apb. 2 caps gevuld met 90 mg (180 totaal) en een booster je van 65mg mee.
Voor binnenkomst, rond 14:45 uur de 180 naar binnen geklokt met een Bacardi-Colaatje voor onderweg. Na een uurtje begon ik toch al te merken dat de boodschap aan kwam, ging er aardig lekker op. Opbouw heeft echt wel 2 uur geduurd alles bij elkaar.

Rond 18:45 uur het boostertje erin. Wilde het uitwerken van de eerste dosis voor zijn. En nou dat is gelukt! Hij kwam vrij snel binnen en heb tot nagenoeg het einde van het feest een soort van naast mezelf gelopen (soms een beetje vertraagd en surrealistisch. Geen vitals maar merkte wel dat het iets meer trippy werd. Als een raket maar niet onprettig, ik heb mijn festival to-go gevonden. Wat een tof goedje dit, heerlijk.
Fijn dat het beviel! Nog een beetje kunnen slapen?

Hebbenze?

Bewuste gebruiker

Oke ik ga dit dan ook aan durven met het poeder! Lets go!

JeetjeMineetje

Bewuste gebruiker

Hoe zou het voor je zijn geweest, denk je, als je die booster van 65 mg niet had genomen?

JeetjeMineetje

Bewuste gebruiker
Iets minder trippy denk ik, dat kwam pas na de booster. Was ook al erg goed te doen hoor. Had ook niet verwacht dat het naar iets meer trippy zou gaan, was een verassing.
Fijn om te weten. Komende zaterdag ga ik dus ook een zelfgemaakte capsule uitproberen, vandaar dat ik een beetje zit te vissen naar ervaringen en doseringen van mensen hier.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik lees op reddit dat een nieuwe batch rond gaat van een bekende vendor met bril en dat men daar veeeeel minder van nodig heeft dan normaal

Bovenaan