2-CB en seks

Atropa

Bewuste gebruiker
Eerlijk gezegd vind ik dit echt een outstanding middel dat een zeer positieve invloed heeft op het seksuele genot/beleving zonder nadelen. Het is geen lustige ram seks zoals met coke, speed en GHB. Houd je koppie fris m.b.t veilige seks en je ziet er gewoon nog stralend uit. Verder krijg je een echt liefdesspel wat ik persoonlijk zie als meer de vrouwelijke beleving van seks. Om nog maar je zwijgen over hypersensatie van de huid van top tot teen en andere erogene zones.

Who agrees? :)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Jup, maar ik vind het met 2c-b ook fijner, want dan ben ik niet zo waus als met mdma of harrie in de warrie zoals met lsd. :hearteyes:

pythregius

Bewuste gebruiker
ik denk dat de bijbehorende bodyload niet erg prettig zal zijn, geen diee eigenlijk of je in lage dossisen veel vand e bodyload merkt, heb alleen meer dan 33 mg gehad :flushed:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nooit geprobeerd, bedankt voor de tip. Maar:
lustige ram seks zoals met coke, speed en GHB
Die snap ik niet, speed en coke idd, maar GHB krijg je juist helemaal geen ramseks door, maar juist hele intieme seks... :confused:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ben wel met je eens dat 2-C wel leuk is met sex. Ik heb het voornamelijk gedaan met 2c-e en dat was best wel fijn. En inderdaad, het draait meer om liefde enzo. Dat is wel erg fijn.

Maaaarrrrrrr er gaat niets boven sex on acid! Dat is te lekker..

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb nog maar 1x 2cb gedaan, maar heb toen zooooooo fijn geknuffeld met Tyler. Niet eens echt seks, hadden we niet zo'n behoefte aan dus blijkbaar, omdat we die nacht al sowieso een beetje brak waren.... Maar dat knuffelen en zoenen was echt zo heerlijk en fijn. Alsof we met elkaar waren samengesmolten tot 1 persoon, erg bijzonder!
We hebben al een tijdje nu wat 2cb poeder thuisliggen - komt er steeds niet van om het te nemen - wie weet dat we ons de volgende keer wel aan seks gaan wagen. Waarschijnlijk wel, want alleen dat knuffelen was al heel intens dus. Volgens ons moet seks dan ook wel echt geweldig zijn!

SperSIZEboon

Badass junkie
Marla Singer zei:
Maar dat knuffelen en zoenen was echt zo heerlijk en fijn. Alsof we met elkaar waren samengesmolten tot 1 persoon, erg bijzonder!

dat voelt idd echt fijn :hearteyes:
ik ga maar nog eens wat nieuwe regelen

Bovenaan