• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

[2-CB] zet aan het denken

123spacer

Experimenterende gebruiker
[2-CB] zet aan het denken

Deze trip report zal toch wat minder worden al me keta, omdat de 2cb me toch een beetje tegenviel en weet opzich niet wat ik allemaal moet zeggen :wink: Maar ik doe mijn best.

Kort wat over mezelf: Ben 17 jaar, ongeveer een jaar geleden begonnen met harddrugs, en blow ongeveer sinds mijn 12e of 13e. Tegenwoordig blow ik bijna niet meer, maar doe ik wel wat vaker harddrugs.

Dinsdag was het er dan toch maar van gekomen. Om 6 uur een cap gedropt met 30mg 2cb. Ben toen uurtje thuis gebleven en naar buiten gegaan, naar onze “hangplek”. We zijn toen rond 8 uur naar een soort van kroeg gegaan, waar we eigenlijk alleen zaten met onze groep. Ik voelde toen 2 uur later nog niks van de 2cb.

Tussen 8 en 9 gewoon lekker wat gedronken en beetje op een bank gezeten. Om 9 uur, dus 3 uur later, begon ik me toch al anders te voelen. Ik zat naar een gravity tekening op de muur te kijken en de kleuren werden toch wat intenser. Ongeveer een kwartier later kreeg ik lichte visuele effecten, de muren begonnen heel zachtjes te ademen. Ik ben toen gewoon lekker blijven zitten, maar vond het wat chaotisch daar binnen, terwijl het dat eigenlijk helemaal niet was. Iedereen was stoned en gewoon relaxed. Dit gevoel, zoals een andere drugsforummember me later beschreef noemde hij met een mooi woord “imput overload”. Het gevoel dat je zou krijgen, als je ’s morgens wakker word, en er 10 mensen om je bed heen staan en vragen aan het stellen zijn.

Na een half uurtje begon ik me toch meer spaceachtig te voelen. Net of ik een lichte dosis MDMA op had, voelde me opzich wel heel lekker. Ik heb toen ongeveer een kwartier a half uur lekker op de bank gezeten en een beetje voor me uit gestaard. Ik dacht op dat moment helemaal nergens aan. Je moet dat maar is proberen nu, gewoon helemaal nergens aan denken, dat lukt gewoon niet. Toen wel. Zeer fijn om eventjes tot rust te komen.

Op een gegeven moment, rond 10 uur was het, begonnen mijn gedachtes weer wat op te komen. Ik begon in 1 keer over vanalles te denken. Meer mensen wisten nu ondertussen dat ik 2cb op had, inclusief een paar meisjes. Dat vond ik maar niks. Ik begon te denken dat iedereen me een Junk vond. Een dinsdag avond, en ja hoor, hij dropt weer eens wat drugs.

Mijn gedachtes namen toen de loop, en ik begon te denken over het aantal keren dat ik wel niet drugs gebruikte de laatste maanden. Toch al wel zeker 3 maanden achter elkaar, iedere week minstens 1 keer, iets van harddrugs gebruikt.

Begon me te realiseren dat mijn hele leven de laatste tijd om drugs draaide. Doordeweeks keek ik uit naar het weekend, omdat ik dan weer iets ging gebruiken. Het geld dat ik nodig heb voor de drugs, word gefinancieerd door drugs en gaat allemaal op aan alcohol en drugs. Ik voelde mezelf een JUNK. Zo had ik het nog nooit bekeken. Ik dacht toen ook aan me ouders die niks van mijn harddrugs gebruik weten, en denken dat ik enkel een paar keer geblowt heb. Ik ben toen heel diep in gedachten weggezonken en heb besloten NIET meer te spacen op de MDMA. Ik ga het vanaf nu laten bij alleen maar trippen. Natuurlijk zal ik vast nog wel een keer MDMA gebruiken, maar voorlopig niet. Alleen bij speciale gelegenheden zoals Nieuwjaar.

Nu 2 dagen later, denk ik er nog hetzelfde over. Ik zal voorlopig alleen nog maar LSD doen, en enkele keer ketamine als die mij tegemoet komt.

De rest van de trip was niet zo interresant meer om hierover te typen. Ik heb me nog wel de hele tijd gewoon chil gevoelt en kon niet slapen. De gehele trip weinig visueel. Ik denk dat veel dit tripreport niet veel aan zullen vinden, maar ik denk ook dat 2cb toch niet echt mijn ding is.

Mijn tripreport op LSD zal ik binnenkort ook typen, daar zal ik iets beter mijn best op doen. Komende vrijdag ketamine en zaterdag weer LSD. Tripreports zullen ook volgen.

jcp

Bewuste gebruiker
Haha, zovaak gehad dat je aan een drugs zit en je als hij lekker inslaat ineens aan je eigen drugsgebruik gaat twijfelen :)

Bovenaan