• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2cb als vervanging van paddo's ? hoeveell €

D>U>

Newbie
Wie vind 2cb nog meer een goed alternatief als dalijk de paddo's verboden zijn? En wat betalen jullie eigenlijk per halve gram ofzo?

Ik zelf vind de visualisaties enzo van 2cb aansluiten op die van truffels etc. je kan het alleen beter sturen naarmate je vaker gebruikt. Je kan echt zien wat je zefl wilt. En de kater is hetzelfde als bij paddo's en truffels .... geen :mrgreen:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dit hoort trouwens in topic drugs, niet in reports...

van wat ik gelezen heb over 2cb is het echt heel anders dan paddo's, veel minder mind fuck.

Vind eerder lsd een alternatief voor paddo's , maar ook daar is een groot verschil. Vind paddo's niet echt te vervangen, word zelf kweken dus! :grin:

Ook kan je natuurlijk nog cacti halen bij de smartshop, san pedro is bij mijn smartshop 1 euro per cm ofzo, iets van 15 - 20 cm voor een trip zei de medewerker daar, maar moet me nog goed inlezen.

Prijzen van 2c-b zijn erg verschillend, wat ik gehoord heb zit 1 gram tussen de 100-350 in. Ligt erg aan de dealer, maar het word wel steeds bekender en goedkoper volgens mij.

D>U>

Newbie
ja heb het al in het forum van drugs geplaatst :wink: Als je tot 25 mg ofzo pakt is het ook niet echt een mindfuck maar wanneer je meer pakt krijg je dit zeker wel. Het is niet te vergelijk met hawaiiaanse paddos inderdaad, vind eerder met truffels of de golden teachers (bij kleine hoeveelheid 2cb dan ).
Maar als je het vaker gebruikt kan je er wel heel diep in opgaan en alles vanuit een ander perspectief gaan zien :P
Ik weet nog dat ik een lamp had met allemaal gekleurde punten met een rode gloed erin. Binnen een paar minuten leek het alsof de kamer is vuur stond, zo mooi. Een vriend van me zag ook precies hetzeflde, je kan op een gelijk niveau wegspacen :mrgreen:

Bovenaan