2cb als vervanging van paddo's ? hoeveell € .

D>U>

Newbie
Wie vind 2cb nog meer een goed alternatief als dalijk de paddo's verboden zijn? En wat betalen jullie eigenlijk per halve gram ofzo?

Ik zelf vind de visualisaties enzo van 2cb aansluiten op die van truffels etc. je kan het alleen beter sturen naarmate je vaker gebruikt. Je kan echt zien wat je zefl wilt. En de kater is hetzelfde als bij paddo's en truffels .... geen

Wacky

Badass junkie
2cb is ook illigaal en ik denk niet dat 2cb makkelijker te vinden zal zijn dan paddos wanneer die illigaal zijn.

Ik heb nu voor het eerst een half grammetje gekocht, dus misschien schrijf ik er binnenkort meer over :)

D>U>

Newbie
nee momenteel is er nog niet makkelijker aan te komen. Maarja als paddos dalijk ook niet meer legaal zijn is het wel moeilijk om de goede soorten te komen, niet zo chill als je ineens hawaiiaanse pakt als je dat niet gewend bent. En bij 2cb weet je altijd hoeveel je nodig hebt, sta je niet voor verrassingen
Hoeveel betaal je eigenlijk voor halve gram als k vragen mag?

erwin krol

Bewuste gebruiker
zolang 2c's in de handen van liefhebbers blijven weet je wat je hebt ja. Het zou me niets verbazen als het op den duur versneden gaat worden als er meer vraag naar is en meer mensen zich er wegens geld mee bezig gaan houden.

een gram is 100 130 €, een habbekrats per dosis dus. Maar vroeger, toen het nog gewoon legaal in de smartshops lag, was een dosis 15-20 gulden. Ook niet duur trouwens.

Trouwens, er is geen overeenkomst tussen 2c-b en paddo's qua molecuul dus als je het ene leuk vind wil dat niet zeggen dat het ander ook tof is. Als je van trippen houdt zal het allebei wel ok zijn....

azgaza

Badass junkie
Ik twijfel er ook over of ik 2c-b (of 2c-i of een andere 2c) ooit wil proberen. Ik hou zeker van trippen, vooral LSD, maar paddo's zijn ook erg leuk, maar ik weet niet zeker hoe het nou precíes zit met risico's van 2c-b en giftigheid. Ik wil het altijd helemaal zeker weten, en 2c-b lijkt veilig maar voor mijzelf wacht ik denk ik toch nog even.

erwin krol

Bewuste gebruiker
i of e zijn lekkerrrr. b is niet dodelijk, als L-25 een doel in zijn leven heeft is dat hij dat aangetoond heeft; 20 x de juiste dosis en nog lopen :wave:

azgaza

Badass junkie
Ik had gehoord dat 2c-i visueler was; klopt dat? Dan lijkt die me eigenlijk het interessantst.

jcp

Bewuste gebruiker
Ik had begrepen dat 2c-i alleen een langere werking had als 2c-b, van 2c-T7 en 2c-T3 heb ik ook nog geen gebruikers ervaringen gehoord.

Ik vindt btw dat 2c-b voor mij wel een vervanging kan zijn voor paddo's, niet dat ik af en toe niet even een paddo'tje meepak :grin:
Maarja het is ook zo makkelijk he, even een capsuletje in je huig mikken.

D>U>

Newbie
2ct7 enzo is nog moeilijker aan te komen. Ik heb ook lang moeten zoeken om echt pure 2cb te krijgen. Heb nu gedurende 3/4 jaar iemand waar ik vast van afneem. Dit is al vaker getest en nog nooit hebben ze bij de testcentra anders gereageert dan super. :mrgreen: Ik koop hier ook iedere maand een vast aantal gram van. Zo blijft de 'relatie' tussen ons goed en blijf ik perfect spul krijgen. Zou het inderdaad jammer vinden als 2cb dalijk door de stijgende populariteit ook versneden gaat worden...

Bovenaan