*denise* zei:Hallo,
Omdat ik vaak blaasontstekingen krijg bij het gebruiken van xtc of mdma, wil ik iets gaan gebruiken van niet zo ontstekingsstimulerend is als dat. 2cb dus. Is dit net zo fijn als xtc of mdma. Ik wil het gebruiken met decibel.
Gr.
Denise.
Soma zei:Hangt volledig van de dosis af hoor. Ik denk zelf dat je van 2c-b geen ontstekingen gaat krijgen omdat het veel minder belastend is voor je lichaam/organen. Maar ik ben geen dokter dus ik ben niet honderd procent zeker.
shokora zei:2C-B op een feest zou ik alleen doen als je ervaren bent met hallucinogenen en je zeker weet dat je niet flipt van drukte en chaos. Bij 2C-B ligt de nadruk een stuk meer op het trippen dan op het lichamelijke effect als bij xtc.
J0rrit zei:Hoe zit het met de tollerantie, kan ik bijv. eerst 20 mg nemen om te kijken hoe het me bevalt op het feestje, en erna dan die 13 erbij en dan harder gaan trippen?
*denise* zei:Hallo,
Omdat ik vaak blaasontstekingen krijg bij het gebruiken van xtc of mdma, wil ik iets gaan gebruiken van niet zo ontstekingsstimulerend is als dat. 2cb dus. Is dit net zo fijn als xtc of mdma. Ik wil het gebruiken met decibel.
Gr.
Denise.
Spor zei:J0rrit zei:Hoe zit het met de tollerantie, kan ik bijv. eerst 20 mg nemen om te kijken hoe het me bevalt op het feestje, en erna dan die 13 erbij en dan harder gaan trippen?
Normaalgesproken trip je van 20 wel hoor...
Vroeger werden ze verkocht in pillen van 5 en 12mg.
In theorie krijg je vanaf 15mg visuele dingen.
Zelf pak ik toch altijd 30-40mg om mee te beginnen, maar ik ben intussen wel al heel wat gewent.
Voor een beginnersdosis raad ik 25mg aan, en NIET op een groot feest. Probeer het eerst eens thuis. In tegenstelling tot mdmda is 2cb een week later best weer te doen en voor zover ik weet is het inderdaad niet al te slecht voor je lichaam. Ook geen kater, of mindfuck de volgende dag, ik tenmintse niet.