• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2de keer lsd, een totale nieuwe ervaring.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
2de keer lsd, een totale nieuwe ervaring.

Wanneer: vrijdag avond rond 9 uur.
Plaats: een beetje overal
Mensen: 2 vrienden van me
Sitter: geen

We hadden het niet te gepland om het vandaag te doen 25 januari 2008.
Het was rond kwart voor negen in de avond. We stapten van de bus. En deelden het shiva tripje in twee. We legden het onder onze tong en begonnen er op te zuigen. En namen onze fietst en gingen richting het park. Daar aangekomen hebben we onze fietsen opzij langs de rand van het park vastgelegd. En gingen door het park wandelen. We kwamen bij een poortje en besloten daar maar eens te gaan kijken. Het was een grote tuin, vol met weggetjes. We besloten dus daar maar de trip te laten komen. We bleven maar heel de tijd in de tuin rondwandelen. Maar nog steeds geen effect na 1 uur. Dus we gingen maar een joint smoren.
Toen we op het bankje zaten rustig de joint op te smoren. Begonnen bij mij de eerste visuele effecten. Zeker als ik even naar een punt bleef staren. Ik zag naar een bloemenperkje en zag ze allemaal door elkaar vliegen. Zigzag door elkaar, en plots vlogen ze met zen alle in een grote beweging allemaal naar rechts. Het was zo graaf om te zien. Ik merkte ook dat men zintuig het hoorde plots veel sterker werd. Men vriend gooide een sigaret weg en hoorde het nog heel de tijd branden. We besloten maar met zen drie hier uit de tuin weg te gaan. We wilden het dorp gaan verkenen onder de invloed van lsd. Onderweg als we de tuin wouwen verlaten zagen we over patronen op de grond verschijnen, ze waren wel zeker met 20 dingen door elkaar aan het schuiven. De grond begon te golven kreeg het daar door moeilijk met stappen. Als ik omhoog sprong en terug op de grond lande zakte ik wel precies 10 cm door de grond. Was zeer leuk om te doen. Maar nog steeds geen lsd effect in men hoofd. Toen we terug aan onze fietsen kwamen. Besloten we maar naar het pleintje daar in de buurt te gaan. We kwamen op straat en overal felle lichten. De auto’s waren net voor mij wilde beesten waar ik schrik voor had. Ze gromde steeds naar me toe. Eenmaal aan het bankje op dat pleintje aangekomen. Was ik steeds aan het denken wanneer begint de lsd echt te werken. Zo het effect dat je in je hoofd krijgt. Toen zei men maat. Je bent al volop bezig, had ik dat even niet door. Zijn we daar nog over niks en niks bezig geweest. Natuurlijk zeer hard lachen. En spacen in je hoofd. Maar toen we daar een beetje zot aan het worden waren, besloten we maar nog eens van locatie te veranderen. Aangekomen bij een ander bankje. Hebben we daar onze tweede joint aan gestoken. Hadden veel plezier. En keken we ineens naar de maan. Oh dat vergeet ik nooit, ik zag echt de wolken in de maan gezogen worden. Tot plots een maat me uit men trance verstoorde, en zei voel eens aan men rugzak ik zit tot aan men elleboog in het water. Ik even geen zin om naar te kijken, maar voelde toch om hem even gerust te stellen. Maar ik voelde niets nat, het was kurkdroog. Maar ja dat wou hij niet geloven. Dus na veel moeite hebben we de rugzak van hem weggezet dat hij terug kalm zou doen. Dan besloten we maar om eens te gaan wandelen. Want een vriend van me zei dat zeer leuk was onder de invloed van lsd. En ja het ging zeer vlot en niks vermoeiend aan. Maar iedere keer als we nuchtere mensen van op de straat passeerder. Werd ik altijd een beetje paniekerig. Dus we gingen maar de rustige buurten opzoeken. We kwamen bij een kleine villawijk, en toen we een stap in de wijk zette, waren precies de huizen kleiner als ons. We zaten volledig in een speelgoedwijkje. Hebben we ook nog zeer hard over gelachen. Maar het liep jammer genoeg ten einde. Dus we besloten terug naar onze fietsen te gaan. Onze laatste joint opgesmoord, en rustig allemaal onze eigen weg opgegaan naar huis. thuis aan gekomen. ben ik in men bed gaan liggen. ogen gesloten en hebbek daar nog heel de tijd liggen spacen. was een zeer leuke ervaring om zeker nog eens te doen:D

Ik ben waarschijnlijk wel zeer veel vergeten. Want het is ondertussen weeral 2 dagen geleden. trip duurde 8 uur in totaal.
Ik heb er zeer hard van genoten. En ben blij dat ik het heb gedaan. Heb nu weeral een beetje meer de lsd onder de knie, en kan het zo wat sturen in bepaalde richtingen. Voelde me die avond 100% en kan niet wachten tot de volgende ontmoeting met LSD

De auto’s waren net voor mij wilde beesten waar ik schrik voor had. Ze gromde steeds naar me toe.

Herkenbaar dit. Een keer in een stevige paddotrip richting bos gelopen op een fietspad parallel aan een snelweg. Nog nooit zo'n hels, agressief en eng kabaal gehoord als toen.

Vind altijd dat trip middelen je terug laten gaan naar de natuur, je ziet auto's en ander lawaaimakerig spul ineens zoals ze echt zijn, inderdaad soort grommende wilde beesten. Vind mijn eigen autootje altijd erg lief als ik trip maar dan sta ik voornamelijk stil op het parkeerterrein van waar ik uit ga. Even op adem komen met wat vrienden, fijn filosoferend over hoe mooi het leven is met LSD. :)

live life to the maxxx!!!

X

Drientje

Terug
Bovenaan