Klopt, ik heb zelf op dit forum nog wel eens genoemd dat dissociatieven niet zo lang stabiel blijven wanneer opgelost in water. Ik vermoed/gok vergelijkbaar aan tryptamines.Hoelang blijft het goed in deze verhouding, verliest het niet snel in potentie?
Als ik een harde grens zou moeten trekken zou ik zeggen 2 weken. Maar waarschijnlijk is na 5 dagen al wel tot bepaalde hoogte potentie verlies merkbaar. Ik vermoed/gok dat het potentie verlies na 5 dagen niet subjectief merkbaar is maar na zo'n 7 dagen wel subjectief merkbaar kan wezen.
Dit is echter extreem moeilijk in te schatten, als je een dissociatief een maand op water staat zul je echter een zeer minimaal effect van je dissociatief merken. Naar mijn weten is dit met alle dissociatieven het geval, maar uitzonderingen zijn altijd mogelijk natuurlijk.
Benzodiazepines staan er om bekend dat de wateroplosbaarheid tussen verschillende batches al vrij extreem kan verschillen. Dissociatieven komen echter altijd in HCL vorm. Zelfs hetgeen dat je aan de basismolecuul plakt kan zogezegd een zeer grote invloed hebben op hoe beïnvloedbaar deze is voor water.
Maar kort door de bocht, ik denk dat je er met alle dissociatieven standaard vanuit kunt gaan dat ze relatief snel potentie verliezen wanneer opgelost in water. Na ongeveer een week tijd dus ongeveer. Ik los dan ook 50mg op omdat ik verwacht binnen een week 50mg te consumeren. 50mg oplossen in water is wellicht niet voor iedereen ideaal, voor de meeste mensen is 50mg binnen een week tijd vrij stevig.
Ik nam 50mg ook als richtlijn omdat dit makkelijk volumetrisch te doseren valt. Maar misschien is 25mg (op 10ml) een betere richtlijn.