Nieuwe hogere dosis 2cb proberen. Advies

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Dit was de laatste keer dat ik 2cb heb geprobeerd:

Ondertussen weer wat ouder en een aantal zware lsd en truffeltrips verder ben ik benieuwd wat 2cb echt aan effecten kan bieden. 2cb is en blijft mijn favoriete stof van alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd. Downers, dissociatieven, uppers en psychedelica. Ik ben zo magisch verliefd op het trippen maar tegelijkertijd heb je natuurlijk altijd een spanning vooral bij t innemen. Dit is met LSD nog wel is overheersend. Met 2cb heb ik dit altijd minder gehad omdat t echt heel goed te sturen was. Daardoor was de trip altijd gewoon goed te doen. Weet helaas niet echt meer hoe ik muziek ervaarde. Hoe ervaren mensen muziek op 2cb? Muziek is de nummer 1 prioriteit van mij om dat naar een hoger niveau te tillen. Op truffels heb ik nooit echt extreme verschillen gehad ten opzichte van lsd.

Nou heb ik tot 28 mg geprobeerd en was erg vet maar ben ondertussen best wel ervaren met het trippen, al zeg ik het zelf. Lsd 260mic en truffels bijna 30 gram. Ik heb laatst nieuwe 2cb aangeschaft dus vrijdag daar de testuitslag van. Wat zou een eerstvolgende logische stap zijn qua aantal milligrammen?

Ik hoor t graag van jullie.

Ik vind 2c-b eerlijk gezegd niet zoveel te bieden hebben ten opzichte van LSD. Je hebt het over dat de verbeterde perceptie van muziek nummer 1 prioriteit is. Voor dit doel is LSD simpelweg de koning.

Alleen 2c-b snuiven heeft mij een bijzondere ervaring gegeven, maar dat kan ik niemand aanraden (en heb je tevens ook poeder voor nodig, geen pillen).

Terug
Bovenaan