Voor het eerst 4-MPO geprobeerd en positief verrast. Het effect deed me enigszins denken aan 2-MMC, maar subtieler en functioneler: meer energie, goede focus, zin om dingen te ondernemen en een lichte euforie. Ook wat verhoogd libido, maar lang niet zo sterk als bij 2-MMC/4-MMC.
Lichamelijk vooral flinke zweethanden, verwijde pupillen en wat bewegingsdrang in mijn benen. Geen noemenswaardige kaakspanning.
Verspreid over ongeveer 8 uur heb ik in totaal 100 mg genomen. Het prettige effect was relatief kort, maar de reststimulatie duurde erg lang. Laatste dosis rond 22:30 en vervolgens de hele nacht niet kunnen slapen. De volgende ochtend nog steeds een wat wauze blik, verwijde pupillen en verhoogde focus. Dit trok gedurende de dag langzaam weg.
De avond erna vrijwel direct in slaap gevallen. De volgende ochtend geen duidelijke mentale dip, hooguit wat lichamelijke vermoeidheid. Wel heeft mijn zweet opvallend genoeg een behoorlijk penetrante geur.
Al met al een verrassend prettig effect, maar de lange nasleep/slapeloosheid is een flink nadeel. Uiteraard maar één ervaring met een nauwelijks onderzochte RC, dus zegt weinig over veiligheid of toxiciteit.