400 kg speed aangetroffen

Flameon

Badass junkie
OSS - De Nationale Recherche heeft dinsdagavond twee mannen aangehouden, die worden verdacht van handel in synthetische drugs. In een loods in Oss werd ruim 400 kilo amfetamine aangetroffen. Een 41-jarige vrouw is aangehouden voor het bezit van een vuurwapen en softdrugs. Eén van de hoofdverdachten is 45 jaar en woont in België. Hij verbleef tijdelijk met de vrouwelijke verdachte op een camping in Loosdrecht. De andere hoofdverdachte is 28 jaar en woont in Geleen. In een loods in Oss verpakten zij vermoedelijk de amfetamine, om die vervolgens door te verkopen. In de auto van één van de hoofdverdachten stonden jerrycans met 30 liter chemicaliën. (bron: nu.nl)

Woei dat is ook een behoorlijke hoeveelheid

Wietpep

Experimenterende gebruiker
Als de overheid dit nu gewoon verkoopt
ipv vernietigen verdienen ze nog wat eraan
en hoeven ze niet zoveel belasting te vragen :grin:

Debris

Bewuste gebruiker
Is dat maanden geleden niet al gebeurt? Of alweer?
Herinner me zo'n artikel al eens eerder te hebben gelezen.
Toen was 't bedoeld voor de Duitse markt.

Jammer hoor, 400kg is niet niks.
Zou er best wel een proefje van willen doen.

Deranged

Badass junkie
Mijn ouders hebben dit idee volgens mij ook weleens gehad, het bleek toen echter te gaan om een leeg zakje wat per ongeluk in de wasmachine was beland.

Flameon

Badass junkie
Ik vraag me af waarom iemand uberhaupt 400 kg in een keer maakt? Bestemd voor welke markt vraag ik me dan af .... niet voor de kleine kopers in iedergeval denk ik :wink: Maar export?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee, verwacht ook van niet..

Hoewel je het toch aardig goedkoop kan ( laten) produceren en ongeveer 5 keer kan versnijden ( op de huidige markt dan). in tegenstelling tot coke bijv.

Dan zit er per gram toch een redelijke winst op.

W.F.L.

Badass junkie
Als je pep 2 keer 1/2 versnijdt heb je 17% ofzo en dat is dikke troep. En 400 kg wordt ook niet meteen versneden, maar dat weet je denk ik ook wel.

Hoewel je het toch aardig goedkoop kan ( laten) produceren en ongeveer 5 keer kan versnijden ( op de huidige markt dan). in tegenstelling tot coke bijv.

In tegenstelling tot coke? Met coke valt er veel meer geld te verdienen wars van of het nou al een aantal keer versneden is of niet. Een beetje goede dealer zorgt er wel voor dat hij zijn coke "goedkoop" kan inkopen, nog kan versnijden en je waarschijnlijk minder 0.8 of 0.9 verkoopt ipv het grammetje dat je denkt te krijgen. En liefst allemaal tegelijk natuurlijk.

Er staat toch in het artikel dat er meerdere mensen betrokken waren hierbij? Toch zou ik verwachten dat er voor het verspreiden van 400 kg wel een aantal minder frisse mensen bij betrokken zijn. :grin: Maar denk dat je bendes eerder bij de coke en hero gaat aantreffen. :wave:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Coke moet uit het buitenland komen, intercontinentaal zelfs. In desbetreffende landen moeten de boeren betaald worden ( vrij weinig maar toch) ook smeergeld aan plaatselijke regering. Dan de transport kosten + evt. omkoop geld bij de haven hier in europa.

Over het pep versnijden: 'de 400kg mannetjes' zullen het idd niet tot 16% versnijden.. Hoewel dat tegenwoordig geen gekke percentages zijn voor straatspeed.

Wat SWIM zich eigenlijk afvroeg en waar ik niet echt meteen iets van terugvind is of het nemen van speed effect heeft op de werking van de pil om zwangerschap te voorkomen of maandstonden beter te conroleren? Weet iemand hier iets over?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
vernuskloyz zei:
Wat SWIM zich eigenlijk afvroeg en waar ik niet echt meteen iets van terugvind is of het nemen van speed effect heeft op de werking van de pil om zwangerschap te voorkomen of maandstonden beter te conroleren? Weet iemand hier iets over?

Wat ben jij voor iemand? Toch misschien een spambot? Gelieve het iig graag ontopic te houden hier! De drie verschillende posts die op jouw naam zijn, gaan tot nu toe echt totaal offtopic en daar zijn we hier niet zo van gediend!

deadlock

Badass junkie
Marla Singer zei:
vernuskloyz zei:

Wat ben jij voor iemand? Toch misschien een spambot? Gelieve het iig graag ontopic te houden hier! De drie verschillende posts die op jouw naam zijn, gaan tot nu toe echt totaal offtopic en daar zijn we hier niet zo van gediend!
SWIM is een afkorting voor Someone Who Isn't Me, waarmee hij uiteraard zichzelf bedoelt.

Het is een zwakzinnige uitdrukking die bijvoorbeeld op drugsforum.co.uk oid verplicht is. Het is bedoelt om je in te dekken voor eventuele rechtsvervolging. Uiteraard is er jurisprudentie waaruit blijkt dat het gebruik van SWIM geen stand houdt. Stel dat je van kleine jongetjes houdt dan post je dus "SWIM krijgt echt de grootste leuter aller tijden van onderstaande filmpjes waarin een kleuter van drie stukgescheurd wordt".

In Nederland kennen we de term niet omdat het niet verboden is om drugs te gebruiken en de politie heeft niet zoveel aan de kleine kruimels die hier zitten.

deadlock

Badass junkie
vernuskloyz zei:
Wat ik me eigenlijk afvroeg en waar ik niet echt meteen iets van terugvind is of het nemen van speed effect heeft op de werking van de pil om zwangerschap te voorkomen of maandstonden beter te conroleren? Weet iemand hier iets over?
Ja, speed beinvloedt de werking van de pil, maar het verschilt in wat voor mate per persoon, per pil en de hoeveelheid speed die je doet. Het verstoort daarnaast je complete hormoonhuishouding bij intensief gebruik. Als je een incidentele gebruiker bent zou ik me er niet te druk over maken.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
deadlock zei:
Marla Singer zei:
vernuskloyz zei:

SWIM is een afkorting voor Someone Who Isn't Me, waarmee hij uiteraard zichzelf bedoelt.

Het is een zwakzinnige uitdrukking die bijvoorbeeld op drugsforum.co.uk oid verplicht is. Het is bedoelt om je in te dekken voor eventuele rechtsvervolging. Uiteraard is er jurisprudentie waaruit blijkt dat het gebruik van SWIM geen stand houdt. Stel dat je van kleine jongetjes houdt dan post je dus "SWIM krijgt echt de grootste leuter aller tijden van onderstaande filmpjes waarin een kleuter van drie stukgescheurd wordt".

In Nederland kennen we de term niet omdat het niet verboden is om drugs te gebruiken en de politie heeft niet zoveel aan de kleine kruimels die hier zitten.

Die afkorting hoef je mij niet uit te leggen hoor.... :rolleyes: Ik vraag me bij die post alleen af of het nou wel of niet afkomstig is van een spambot, omdat deze persoon nogal typische berichten plaatst...

W.F.L.

Badass junkie
Hij post enkel onzin die niets terzake doet, wat is dit nu voor topic om te vragen of speed de werking van de pil beinvloedt? Djeezes. :grin:

Chris Pontius

Badass junkie
misanthrophy zei:
Zou SWIM zn zwemdiploma wel hebben? Anders krijgt ie t nog zwaar voor zn kiezen lijkt me
Hij is laatst nog langs de tandarts gegaan en door zijn hevige pep gebruik van de afgelopen tijd heeft de congierge maar besloten om zijn kiezen er uit te halen dus dat zal nog wel mee vallen.
Ik vrees meer voor zijn dijbenen, die zijn nooit echt meer goed gekomen na dat incident met die theepot vorige oud en nieuw.

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Chris Pontius zei:
misanthrophy zei:
Zou SWIM zn zwemdiploma wel hebben? Anders krijgt ie t nog zwaar voor zn kiezen lijkt me
Hij is laatst nog langs de tandarts gegaan en door zijn hevige pep gebruik van de afgelopen tijd heeft de congierge maar besloten om zijn kiezen er uit te halen dus dat zal nog wel mee vallen.
Ik vrees meer voor zijn dijbenen, die zijn nooit echt meer goed gekomen na dat incident met die theepot vorige oud en nieuw.

Pfffffffffffff...

Die concierge moet zich is niet zo in andermans zaken mengen vind ik..

Dat ie haar heeft betekend niet dat 'ie gelijk recht heeft op gas en licht, wat jij?

Bovenaan