• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

4de x paddo's .. paddo's alleen ..

NicoTn

Newbie
ok dit is mijn trip report van paddo's die ik aleen deed , en me ouders waren natuurlijk niet thuis

ok ^^ laatst zat ik thuis en had ik niks te doen.. kwas nog een beetje stoned .. met mijn zus een jointje gerookt :stoned: ^^ dus ik bedacht me ojah! ik heb nog een zakje paddo's (hawaiaanse gedroogd) liggen.. dus ik half stoned die paddo's pakken en opeten... ik wachten en wachten ... ik zat achter mijn pc toen de psilocybine begon te werken.. op het eerste gezicht vond ik het niet zo leuk.. maar toen kwam ik een spacende site tegen (link weet ik niet meer xD) kheb daar dus 2 uur naar zitten kijken, toen ben ik buite nog gaan rond zwerven .. toen was het alweer 11 uur .. dus ik ging naar binnen ff iets eten en iets drinken .. toen weer achter mijn computer , en ik zat een beetje te lamballen en een beetje te lutse .. opeens ging ik helemaal uit mijn zelf .. gewoon uit mijn body .. dat vond ik echt vet :P ik zat dus helemaal trippend achter mijn computer.. in die out of body voelde ik me echt vreemd.. ik zat achter de computer en op het zelfde moment zat ik uit mijn raam te kijken (achter me dus die kon ik niet zien) .. toen bedacht ik me dat ik met mijn maat (broodplank) nog iets zou gaan doen .. het was al rond 1 dus ik dacht laat ik hem bellen.. we hadden afgesproken bij zijn school omdat het daar relax is.. hij vroeg of ik nog wat ammoniak mee nam om coke door te koken .. dus ik kom daar aan op de fiets (aanrader op de fiets is leuk) en ik zie dat hij ook al iets op heeft ik zo van wat heb je op ? hij had 2 pillen een plofje en nog 300mg MdmA en nog wat gram pep... hij had nog wat wiet dus wij draaien een jointje en smoken hem.. toen opeens begon mijn wereld echt wazig te worden.. zo een erge tript had ik nog nooit gehad.. ik vond het echt vet.. dus uiteindelijk rond 2 uur ga ik weer naar huis.. afstand van die school naar mijn huis is ongeveer 4km ... dus ik fietsen .. en opeens dacht ik dat ik een wielrenner was en mee deed aan een race.. dus ik fietsen en fietsen was ik uiteindelijk binnen 2 min thuis ... toen ging ik weer wat eten en toen weer achter mijn pc .. uiteindelijk kwam mijn zus thuis.. en nog met haar jointje gerookt .. en toen in mijn bed nog southpark en family guy gekeken... daarna viel ik als een roos inslaap !

ok :P dit was mijn trip-report ^^

Nick "NicoTn" K.

Bovenaan