Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hi, gisteravond heb ik een beetje onverwachts 3mmc gedaan, terwijl er voor aanstaande zaterdagavond 6APB op de planning stond. Er zitten dus 3 dagen tussen. In hoeverre heeft 6APB nog zin, zal het effect het waard zijn? Dank alvast
Het zou niet veel effect gaan hebben. 3mmc is een serotonine slurper, en 6-apb ook. Je serotonine is nog niet helemaal vol zaterdag. Minimaal 3 maanden tussen elkaar houden.
De 6-APB zal wel een verminderd effect hebben, maar nog wel zijn werk doen. 3-MMC lijkt niet heel sterk een tolerantie te veroorzaken.
Wat volgens mij meer de vraag is: zou je niet ook even de tijd nemen om voor jezelf te zorgen?
Hi, gisteravond heb ik een beetje onverwachts 3mmc gedaan, terwijl er voor aanstaande zaterdagavond 6APB op de planning stond. Er zitten dus 3 dagen tussen. In hoeverre heeft 6APB nog zin, zal het effect het waard zijn? Dank alvast
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.